آخرین شرایط بلیت های جشنواره تئاتر فجر ، قدم زدن در جهت از بلژیک انصراف داد

به گزارش وبلاگ بانیما، پیش فروش بلیت های سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای مخاطبان از ساعت 20 امروز سه شنبه 8 بهمن شروع می گردد اما پیش فروش سهمیه خبرنگاران به فردا چهارشنبه 9 بهمن موکول شد.

آخرین شرایط بلیت های جشنواره تئاتر فجر ، قدم زدن در جهت از بلژیک انصراف داد

به گزارش وبلاگ بانیما به نقل از ایسنا، قرار بود پیش فروش بلیت آثار سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر ویژه وبلاگ بانیما از ساعت 12 تا 20 امروز شروع گردد و در این باره پیامکی هم از سوی سایت تیوال برای وبلاگ بانیما فرستاده شد اما به دلیل مشکلاتی که در این زمینه به وجود آمد، یک ساعت بعد از ارسال پیامک اول، پیامکی دیگر ارسال و طی آن اطلاع داده شد که پیش فروش بلیت ها از ساعت 12 فردا، چهارشنبه 9 بهمن ویژه وبلاگ بانیما شروع می گردد.

ظاهرا این مشکل از آنجا ناشی شده که دریافت کد خبرنگاری در سایت تیوال، نیازمند تنظیماتی است ولی این تنظمیات دچار مسئله ای شده و طی توافقی میان ستاد برگزاری جشنواره فجر و سایت تیوال، قرار شد پیش فروش بلیت های خبرنگاری، از ساعت 12 فردا 9 بهمن شروع گردد. اما این موضوع، تاثیری در پیش فروش بلیت برای دیگر مخاطبان ندارد. طبق گفته مسئولان سایت تیوال، پیش فروش بخش مردمی بر اساس برنامه ریزی قبلی، از ساعت 20 امروز شروع می گردد و عموم مخاطبان می توانند از این ساعت بلیت نمایش های مورد نظر خود را دریافت نمایند.

همچنین در پیامک دومی که از سوی سایت تیوال ارسال شد، تاکید شده است هیچ سهمیه ای از هیچ خبرنگاری گرفته نشده و همه وبلاگ بانیما در شرایط برابر اقدام خواهند کرد. آثار بخش صحنه ای سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر از روز شنبه 10 بهمن ماه اجرای خود را شروع خواهند کرد و اجرای این نمایش ها تا روز یکشنبه 20 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شرحاتی را درباره تغییر برنامه و جابجایی چند اثر و حذف یک نمایش از بلژیک منتشر کرد. طبق این شرح اجرای نمایش قدم زدن در راستا از بلژیک هم در ادامه آثار دیگری که قرار بود توسط کاستلوچی و باربا اجرا شوند و انصراف دادند، از جدول این جشنواره حذف شده است.

  • نمایش ارواح از کشور سوئیس که روزهای 17، 18 و 19 بهمن در کارگاه دکور تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت شامل دو نمایش جعبه و اتاق است.
  • نمایش قدم زدن در راستا از کشور بلژیک که قرار بود روزهای 17، 18 و 19 بهمن در محوطه تئاتر شهر اجرا گردد، از جدول جشنواره بین المللی تئاتر فجر خارج شد.
  • محل اجرای نمایش بیگانه در خانه به کارگردانی محمد مساوات از تئاتر مستقل تهران به سالن اصلی تئاتر شهر تغییر کرد.
  • نمایش محیطی بیا جلوتر نوشته حسین برفی نژاد به کارگردانی سجاد باقری از 10 تا 20 بهمن در بخش به علاوه فجر در عمارت نوفل لوشاتو اجرا خواهد شد.

سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از 10 تا 21 بهمن در تهران برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین شرایط بلیت های جشنواره تئاتر فجر ، قدم زدن در جهت از بلژیک انصراف داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط بلیت های جشنواره تئاتر فجر ، قدم زدن در جهت از بلژیک انصراف داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید