آشنایی با تفاوت بازسازی و نوسازی ساختمان

به گزارش وبلاگ بانیما، پیشنهاد می کنیم در صورتیکه خانه شما به هرکدام از اقدامات بالا نیاز دارد و یا هنوز مطمئن نیستید که برای منزل شما، نوسازی چاره کار است و یا بازسازی، حتما از یک فرد متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید، زیرا طبیعتا دانستن نیاز اصلی خانه و ساختمان و انجام آن، شما را از هزینه ها و اقدامات غیر ضروری بی نیاز خواهد کرد.

آشنایی با تفاوت بازسازی و نوسازی ساختمان

در واقع معنی نوسازی ساختمان این است که شما همان چیزی که در حال حاضر وجود دارد را تغییر می دهید و یا به آن عناصری جدید اضافه می کنید. نوسازی ساختمان معمولا به تغییر بخش های داخلی می پردازد. برخی از اقدامات رایج در پروژه های نوسازی عبارتند از:

افراد معمولا پس از گذشت بیش از 10-15 سال از عمر خانه و فرسوده شدن بنا نیاز به بازسازی خانه پیدا می کنند. زیرا طبیعتا پس از گذشتن این تعداد سال از عمر بنا، مواردی مانند کاشی ها، دیوارها، درها و … نیز نیاز به تعمیر و بازسازی پیدا می کنند.

ضمناً خوب است بدانید که در هیچ کدام از پروژه های بازسازی و نوسازی، کاربری فضاهای خانه شما تغییر نمی نماید.

اما باید بدانید که بین این دو نه تنها از لحاظ واژگان، بلکه از لحاظ اجرایی نیز تفاوت های بسیاری وجود دارد که در این مقاله تصمیم به توضیح آن گرفته ایم. ممکن است با خود فکر کنید که شاید تفاوت این کلمات، آنقدرها هم مهم نباشد، اما باید بدانید که از لحاظ فنی تفاوت های مهمی بین اقدامات بازسازی و نوسازی ساختمان وجود دارد و نیروهای متخصص، در این اقدامات به صورت جداگانه مهارت های متفاوتی دارند.

منبع مقاله: آشنایی با تفاوت بازسازی و نوسازی ساختمان

به "آشنایی با تفاوت بازسازی و نوسازی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تفاوت بازسازی و نوسازی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید