استقرار نظام ایمنی و سلامت در دانشگاه خواجه نصیر ، کارشناس بهداشت محیط در اماکن دانشجویی مستقر کردیم

به گزارش وبلاگ بانیما، معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: بحث ایمنی، سلامت استقرار نظام اچ اس دی را در دستور کار قراردادیم و جزو اولویت هاست.

استقرار نظام ایمنی و سلامت در دانشگاه خواجه نصیر ، کارشناس بهداشت محیط در اماکن دانشجویی مستقر کردیم

عبدالمجید خرسند، معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ بانیما، با اشاره به فعالیت های سال جدید گفت: بحث ایمنی، سلامت استقرار نظام اچ اس دی را در دستور کار قراردادیم و جزو اولویت ها است، کارشناس بهداشت محیط در اماکن دانشجویی مستقر کردیم و به نوعی بازدید های خیلی مفصلی به وسیله شرکت هایی که استقرار نظام اچ اس دی را دارند اجرا شده است.

وی اضافه نمود: علاوه بر این، باید این موضوع را به طور تخصصی و جدی در دانشگاه و حوزه دانشجویی پیاده سازی کنیم. این مسئله مهمی است که سال جدید محتمل است به این سمت برویم وبرخی گواهی ها را در این زمینه دریافت کنیم.

خرسند اضافه نمود: بحث دیگر موضوع مشارکت اولیای دانشجویان در خوابگاه ها و سرا های دانشجویی در امور دانشگاه است، که انجمن اولیای سرا های دانشجویی را برنامه ریزی می کنیم که در بحث مشاوره ای و فرهنگی و اجتماعی بتوایم از مشارکت دانشجویان ساکن در خوابگاه ها استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استقرار نظام ایمنی و سلامت در دانشگاه خواجه نصیر ، کارشناس بهداشت محیط در اماکن دانشجویی مستقر کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار نظام ایمنی و سلامت در دانشگاه خواجه نصیر ، کارشناس بهداشت محیط در اماکن دانشجویی مستقر کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید