بهترین محله تنکابن برای زندگی کجاست؟

به گزارش وبلاگ بانیما، شمال کشور با طبیعت ناب و بکر خود در بین گردشگران و طبیعت گردان طرفداران زیادی دارد. مهم نیست که کدام شهر را برای بازدید انتخاب می کنید، مهم نیست به کدام شهر بروید، از مکان های زیبا و دست نخورده شمال کشور لذت خواهید برد.

بهترین محله تنکابن برای زندگی کجاست؟

بنابراین وجود طبیعت زیبا و سرسبز کافی است تا مسافران زیادی از سراسر کشور در تعطیلات به شمال سفر کنند. از ساحل غربی تا شرق دریای خزر چیز های مجذوب کننده و زیبایی را در طبیعت خواهید دید.

همه این ها بخشی از دلایلی است که باید به استان های شاقتصادی کشور بروید. یکی از اولین و بهترین دلایل برای رفتن به شهر های شاقتصادی ایران سواحل و بندرگاه های این شهرها هستند که زیبایی منحصر به فردی دارند.

هر وقت نام سفری به میان می آید تمام فکرمان به سمت شمال کشور می رود. زمانی که تصمیم به سفر به شمال کشور دارید باید در انتخاب شهر و جاذبه مورد نظر دقت زیادی داشته باشید زیرا تعداد جاذبه های گردشگری در این منطقه شما را دچار سردرگمی می نماید. حق با شماست، زیرا هیچ جاذبه ای وجود ندارد که به راحتی بتوان از آن گذشت و نادیده گرفت.

اگر به هر دلیلی قصد رفتن به این منطقه بکر را دارید، به اقامت در کنار خانواده در شهر های ساحلی فکر کنید، زیرا در این صورت همه شهر های شاقتصادی و ساحلی در همه جا به فکر اقامتگاه راحت و اقتصادی شما خواهند بود و انواع اقامتگاه ها را ایجاد می کنند که سپنجا با فراهم آوردن بهترین اقامتگاه ها با عنوان اجاره سوئیت مقرون به صرفه قیمت در شمال برای اقامت عالی و خاطره انگیز شما در کنار خانواده چالش انتخاب و رزرو اقامتگاه ها را به بهترین نحو حل کرده است.

یک سفر عالی به شمال

ایران با داشتن جنگل های باشکوه و حاصلخیز در منطقه شمال، مکانی بسیار زیبا و جالب برای گردشگران از اقصی نقاط ایران است. جنگل شمال به دلیل داشتن جنگل های وسیع و طبیعت کشور به طلای سبز معروف است که به دلیل حاصلخیزی در منطقه ها طبیعی و آب و هوای پاک از جایگاه ویژه ای در فکر مسافران برخوردار است.

همه مسافران و گردشگران باید به فکر رفتن به تعطیلات در شمال و طبیعت منحصر به فرد این منطقه بوده و از آرامش و لذت بی حد و حصر بهره مند شوند و این تصمیم خالی از لطف نیست زیرا حضور افراد زیادی در تعطیلات هر ساله مجذوب کنندهیت های این منطقه از ایران را ثابت می نماید.

بنابراین، فراوانی منطقه ها و مکان های طبیعی و توریستی شمال، امکان سفر مقرون به صرفه و مقرون به صرفه را از تمام جهات چه در هتل و چه در حمل و نقل عمومی و چه از نظر بودجه اقتصادی سفر فراهم می کند.

تنکابن یکی از بهترین شهرهای مازندران

تنکابن یکی از شهرهای معروف و پرطرفدار استان مازندران است که به دلیل موقعیت ساحلی و جنگلی، تمامی جنبه ها و جاذبه های منطقه ای باصفا و زیبا را در خود جای داده است و علاوه بر این ویژگی های ناب و مجذوب کننده طبیعی و تفریحی از لحاظ ایجاد انواع اقامتگاه ها در هر منطقه ای از شهر امکان اقامت در جای جای شهر و نزدیکی به انواع جاذبه ها را فراهم کرده است که می توان از طریق اجاره سوئیت در تنکابن به آسانی و در کمترین زمان با بهترین قیمت قامتگاه مد نطر را انتخاب و رزرو کرد.

بهترین محله های تنکابن برای زندگی کجاست؟

همانطور که در مطالب بالاگفتیم تنکابن از مجذوب کننده ترین شهر های شاقتصادی و استان مازندران است که از مسافران و گردشگران بسیاری در هر زمانی از سال پذیرایی و با جاذبه های گردشگری، طبیعی و تفریحی خود رضایت هر مسافری را با هر سلیقه ای را جذب می نماید.

به همین دلیل بسیاری از مسافران بعد از اولین سفر خود به این شهر اساسا سفر به این شهر را از فکر خود بیرون کرده و کاملا مصمم به خرید یک خانه در این شهر زیبا و مجذوب کننده می افتند چرا که وجود جاذبه های بسیار در هر منطقه ای از شهر هر روز مسافران را پر از نشاط و مجذوب کنندهیت می نماید.

به همین دلیل در ادامه به معرفی بهترین و زیبا ترین محله های شهر زیبا و مجذوب کننده تنکابن می پردازیم تا در صورت اقدام به خرید خانه در این شهر بهترین خانه ها را در بهترین و نزدیک ترین محله ها به جاذبه های گردشگری و طبعی تنکابن خریداری کنید.

  • سبزه میدان
  • پل چشمه کیله
  • بلوار امام رضا
  • خیابان فردوسی
  • شهید حیدری
  • ساحل طلایی
  • تختی
  • جمهوری
  • کشاورز
  • کریم آباد
  • علامه
  • جاده دوهزار

جاذبه های گردشگری تنکابن

تنکابن در کنار سایر شهر های زیبا و پر از طبیعت مازندران دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است و بازدید از همه مکان های بکر شهر تنکابن یا شاهسوار قدیم به دلیل پر تعداد بودن این جاذبه ها زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد که در ادامه به همراه سپنجا به بررسی بهترین جاذبه های گردشگری این شهر زیبا و پر از نشاط می پردازیم تا در هنگام سفر به این شهر برای خرید خانه ویا تفریح و گشت و گذار بهترین اقامتاه ها را از طریق سپنجا انتخاب و رزرو کنید.

قلعه مارکوه تنکابن

یکی از ویژگی های مهم قلعه مارکوه شباهت با قلعه بابک است. یکی از مجذوب کننده ترین ویژگی های این کاخ چشم انداز آن است. قلعه مارکوه یکی از بناهای استراتژیک است که از بالای آن می توان تصاویر زیبایی از جنگل های شمال و در امتداد آن دریای خزر را مشاهده کرد.

تصویر کوه البرز یکی دیگر از چشم انداز هایی است که از بالای قلعه قابل مشاهده است. یکی دیگر از مواردی که به بازدید از قلعه و تعداد بازدید کنندگان آن می افزاید قرار گرفتن چشمه های آب گرم منطقه در نزدیکی قلعه مارکوه است.

جنگل دوهزار

جنگل دو هزاری یکی از چشمگیر ترین جنگل های شمال کشور است که در شهرستان تنکابن واقع شده است. این جنگل با وسعت وسیعی به رشته کوه سیالان متصل است و به همین دلیل در روزهای گرم تابستان هوای خنک و مطبوعی دارد.

جنگل سه هزار

اگر قصد رفتن به جنگل دو هزار را دارید، حتماً از جنگل سه هزار نیز دیدن کنید. زیرا این دو جنگل مکمل یکدیگر هستند و ویژگی های شگفت انگیز این دو جنگل یکدیگر را به شیوه بسیار مجذوب کنندهی کامل می کنند.

جنگل سه هزار با آب های معدنی هر ساله گردشگران را به خود جذب می نماید. گردشگرانی که به طور همزمان از درمان بیماری های پوستی و عضلانی لذت می برند و درمان می شوند و هم از دیگر مکان های زیبای جنگل سه هزار مانند پارک ملی چالدره، غار دانیال، آبشار فرهاد جوی و آب گرم معدنی فلکده لذت می برند.

پارک جنگلی چالدره:

این پارک یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری تنکابن به شمار می رود که جنگل های دو هزار و سه هزار و رودخانه در شرق این پارک جنگلی به مجذوب کنندهیت های آن می افزایند.

کلام آخر

ما در مطلب بالا به همراه سپنجا به معرفی یکی از بهترین شهر های شمال و استان مازندران یعنی تنکابن و معرفی بهترین محله های تنکابن برای زندگی پرداختیم تا با مطالعه این مطلب به تامی سوالات خود کامل ترین و دقیق ترین پاسخ ها را یافته باشید.

منبع: چمدان

به "بهترین محله تنکابن برای زندگی کجاست؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین محله تنکابن برای زندگی کجاست؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین محله تنکابن برای زندگی کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید