دستگیری قاتل مرد 70ساله در سنندج

به گزارش وبلاگ بانیما، رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از دستگیری قاتلی که با بی رحمی مرد 70 ساله را در سنندج به قتل رسانده و در حاشیه شهر رها کرده بود خبر داد.

دستگیری قاتل مرد 70ساله در سنندج

سرهنگ عبدالله فاتحی، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: صبح روز پنج شنبه و در پی اعلام خانمی مبنی بر فقدانی پدرش از شب گذشته، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اضافه نمود: به همین علت و با انجام تحقیقات لازم جسد مردی 70 ساله در یکی از نقاط حاشیه شهر کشف و پس از بررسی های لازم معین شد با معینات فرد فقدانی مطابقت دارد.

این مقام انتظامی بیان نمود: با مشاهده جسد معین شد که وی به شکل بی رحمانه ای به قتل رسیده و تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیر قاتل به صورت ویژه در در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ فاتحی بیان نمود: ماموران در تحقیقات مقدماتی اجرا شده از خانواده مقتول ، در کمتر از 2 ساعت به مردی 30 ساله مظنون و در تحقیقات تخصصی اجرا شده و با استفاده از روش های خاص پلیسی وی به قتل پیر مرد 70 ساله اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه قاتل علت و انگیزه قتل را مسائل مالی نام و اظهار کرد: قاتل پس از بازسازی صحنه قتل، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

منبع: فرارو

به "دستگیری قاتل مرد 70ساله در سنندج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری قاتل مرد 70ساله در سنندج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید