گوشی گیمینگ لنوو با امتیاز حیرت انگیز 600.000 در بنچمارک AnTuTu دیده شد!

به گزارش وبلاگ بانیما، اخیرا خبرهای زیادی در رابطه با پیوستن شرکت لنوو به دنیای گوشی های هوشمند گیمینگ می شنویم و تیزری که امروز این شرکت از گوشی خود منتشر کرد، تقریبا وجود آن را کاملا تایید می نماید. با این حساب با گوشی گیمینگ قدرتمندی طرف هستیم که توانست امتیاز بالای 600.000 را در بنچمارک معتبر AnTuTu بدست آورد.

گوشی گیمینگ لنوو با امتیاز حیرت انگیز 600.000 در بنچمارک AnTuTu دیده شد!

در حال حاضر گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 2 با امتیاز 507.051، برترین محصول در تست AnTuTu به حساب می آید. لنوو اما با این گوشی جدید، رکورد کاملا جدیدی را به اسم خود ثبت خواهد نمود! البته اینکه این گوشی گیمینگ است یا خیر معین نشده اما از آن جایی که از شعار Game On (شروع بازی) در تیزر این گوشی استفاده شده، بنابراین انتظار می رود محصول یاد شده یک گوشی گیمینگ باشد.

چند روز پیش لنوو تایید کرد گوشی پرچم دار جدید این شرکت قرار است با پردازنده اسنپدراگون 865 و پشتیبانی از اینترنت 5G راهی بازار گردد. تا کنون دستگاهی مجهز به پردازنده اسنپدراگون نتوانسته امتیاز 600.000 را در بنچمارک AnTuTu بدست آورد و این می تواند برای لنوو و گوشی گیمینگ آن یک رکورد به حساب بیاید. (البته بعید نیست گلکسی اس 20 اولترا با 16 گیگابایت رم بتواند به چنین امتیازی دست پیدا کند!)

این گوشی که بنا به شایعات قرار است با نام لنوو لیجن (Lenovo Legion) راهی بازار گردد، به احتمال زیاد خط فراوری گوشی های گیمینگ لنوو را با مدل های معمولی جدا خواهد نمود. درست همانند کاری که ایسوس انجام داد و مدل های گیمینگ خود را با برند ROG معرفی و روانه بازار کرد. هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی و یا عرضه این محصول اعلام نشده اما مسلما در سال 2020 شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.

نظر شما در رابطه با گوشی گیمینگ لنوو چیست؟ آیا این شرکت می تواند با شرکت های بزرگی چون ایسوس و ریزر در بخش گیمینگ رقابت کند؟

لنوو در سال 2020 گوشی گیمینگی را با برند Legion روانه بازار می نماید

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی گیمینگ لنوو با امتیاز حیرت انگیز 600.000 در بنچمارک AnTuTu دیده شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گیمینگ لنوو با امتیاز حیرت انگیز 600.000 در بنچمارک AnTuTu دیده شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید