105 پروژه درشهرستان خمین افتتاح یا کلنگ زنی شد، ایجاد 500فرصت شغلی

به گزارش وبلاگ بانیما، سید علی آقازاده عصر آدینه در شهرستان خمین در جمع خبرنگاران گفت: در اولین روز از دهه فجر طبق سنوات گذشته شورای اداری استان به صورت مشترک با شورای اداری شهرستان خمین در زادگاه امام راحل(ره) برگزار گردید.

105 پروژه درشهرستان خمین افتتاح یا کلنگ زنی شد، ایجاد 500فرصت شغلی

وی اضافه کرد: در این مراسم ضمن گلباران اتاق تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی و میثاق با آرمان های امام، 105 پروژه عمرانی و مالی با اعتباری بالغ بر بیش از 90 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

آقازاده اعلام نمود: ازجمله طرح هایی که به بهره برداری رسید پروژه ساختمان شهرداری خمین با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان، 12 کیلومتر از راستا دو بانده خمین به سمت الیگودرز، 18 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد، خانه کارگر محل استقرار کارگران ساختمانی و نمایشگاه دائمی صنایع دستی بود.

استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: یکی از اقدامات در شهرستان خمین، ایجاد و تاسیس واحدهای فراوریی برای توسعه صنعت است. شهرک صنعتی شهید سعیدی در شهرستان خمین یکی از شهرک های فعال است و هم اکنون دو یا سه واحد بزرگ در آن در حال احداث هستند.

آقازاده توضیح داد: امیدواریم کارخانه نخ خمین را بعد از دو دهه مشکلاتی که دارد بتوانیم با همت بخش خصوصی مجددا راه اندازی کنیم.

وی یادآورشد: پتروشیمی خمین با 180هزار تن فراوری در سال، سال 98 به بهره برداری خواهد رسید و چند طرح بزرگ دیگر هم در زمینه صنعت، دام، کشاورزی و گلخانه ای در شهرستان خمین در حال اجرا است.

استاندار مرکزی توضیح داد: امیدواریم در سال 98 واحد فراوری سلول های خورشیدی و صفحات خورشیدی برای فراوری برق در شهرستان خمین فعال گردد. باتوجه به اینکه قطعات و ماشین آلات آن هم آمده و سوله ها تکمیل شده، در سال آینده این کارخانه منحصر به فرد که اولین کارخانه فراوری سلول های خورشیدی ایران است، در شهرستان خمین کار خود را آغاز می نماید.

آقازاده توضیح داد: امیدواریم با این فعالیت ها که توسط دولت و بخش خصوصی صورت گرفته، شاهد یک رونق مطلوب در این منطقه، آنچنان که در شان مردم خمین و زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی است، باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "105 پروژه درشهرستان خمین افتتاح یا کلنگ زنی شد، ایجاد 500فرصت شغلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "105 پروژه درشهرستان خمین افتتاح یا کلنگ زنی شد، ایجاد 500فرصت شغلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید