2 بازیکن ایران در تیم منتخب جام ملت های آسیا از نگاه ESPN

به گزارش وبلاگ بانیما، سایت معتبر ESPN در تیم منتخب خود از جام ملت های آسیا 2019، دو بازیکن تیم ملی ایران را قرار داده است.

2 بازیکن ایران در تیم منتخب جام ملت های آسیا از نگاه ESPN

به گزارش وبلاگ بانیما، با خاتمه مهمترین تورنمنت فوتبال قاره کهن، سایت خبری تحلیلی ESPN تیم منتخب این دوره از رقابت ها را معرفی نموده که در آن نام علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران و اشکان دژاگه هافبک این تیم دیده می گردد.

ESPN درباره بیرانوند نوشته است: دروازه بان تیم ملی ایران که در جام جهانی 2018 نیز همه را تحت تأثیر قرار داده بود، عملکرد تحسین برانگیزش را در سال 2019 هم حفظ کرد. سایه روشن عملکرد او در جام ملت های آسیا پنالتی ای بود که در دقیقه دوم بازی ایران مقابل عمان در مرحله یک هشتم نهایی مهار کرد. سنگربان شماره ایران با کلین شیت های متوالی به این تیم برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی یاری کرد اما آنجا بود که همه چیز از به هم ریخت ایران 3 بر صفر مغلوب ژاپن شد. با این حال دروازه بان پرسپولیس با شهرت مضاعف نسبت به گذشته، امارات را ترک کرد.

ESPN درباره اشکان دژاگه نیز مطرح نمود: مرور خاطره باخت 3 بر صفر به ژاپن برای طرفداران و بازیکنان تیم ملی ایران سخت خواهد بود اما با گذر زمان خاطرات پیشروی خوب این تیم به نیمه نهایی برجسته تر خواهد شد. در این راستا تیم ملی نمایش های درخشانی داشت و اشکان دژاگه با تجربه و کهنه کار نیروی محرکه تیم بود. حضور فیزیکی قدرتمند او در سمت راست ورزشگاه های امارات، شب های سختی را برای مدافعان کناری تیم های حریف ساخت و او از آن منطقه توپ های زیادی را روی محوطه جریمه رقبا ارسال کرد.

تیم منتخب ESPN از جام ملت های آسیا در قبضه قطری، قهرمان این رقابت ها واقع شده است چرا که 5 بازیکن آن شامل عبدالکریم حسن (دفاع چپ)، بسام الراوی (مدافع میانی)، بوعلام خوخی (هافبک دفاعی)، اکرم عفیف (بال چپ) و المعز علی (مهاجم) در این تیم قرار دارند.

هوانگ این بئوم (هافبک میان) کره جنوبی، گاکو شباساکی (هافبک دفاعی) و تاکه هیرو تومیاسو (مدافع میان) از ژاپن و رایان گرانت (دفاع راست) از استرالیا دیگر اعضای تیم منتخب ESPN هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "2 بازیکن ایران در تیم منتخب جام ملت های آسیا از نگاه ESPN" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 بازیکن ایران در تیم منتخب جام ملت های آسیا از نگاه ESPN"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید