حاشیه دیدار تراکتورسازی - استقلال، حضور بیش از 50 هزار تماشاگر در استادیوم، از بازار سیاه بلیت فروشی تا شعار علیه پرسپولیس

به گزارش وبلاگ بانیما، در حالی که کمتر دو ساعت به شروع دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال تهران باقی مانده، بیش از 50 هزار طرفدار در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز حضور دارند.

حاشیه دیدار تراکتورسازی - استقلال، حضور بیش از 50 هزار تماشاگر در استادیوم، از بازار سیاه بلیت فروشی تا شعار علیه پرسپولیس

به گزارش وبلاگ بانیما از تبریز، تیم های تراکتورسازی و استقلال تهران از ساعت 15:30 امروز (آدینه) در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می روند.

در فاصله کمتر از دو ساعت مانده به شروع دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال تهران، سکوهای طبقه اول پر شده است. طرفداران تیم میزبان نیز با سرعت بیشتری وارد استادیوم می شوند.

طرفداران تراکتورسازی برای لحظاتی علیه تیم پرسپولیس شعار دادند. تراکتوری ها در فاصله دو ساعت مانده به شروع دیدار تیمشان با استقلال تیم خود را به شدت تشویق کردند.

تعدادی از طرفداران تراکتورسازی که برای تماشای دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال به استادیوم آمده اند، پرچمی به دست دارند که روی آن نام قزوین نوشته شده است. با باز شدن آن، تشویق ها شدت گرفت. طرفدارانی که از شهرستان های مختلف به تبریز آمده اند در سکوهای مختلف استادیوم پرچمی به دست دارند که نام شهرشان روی آن نوشته شده است.

آهنگ هایی به زبان بومی در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز پخش می گردد که استقبال طرفداران را به همراه داشت.

کمتر از 50 طرفدار استقلال نیز در استادیوم حضور دارند. قسمتی از طبقه دوم بالای صندلی به طرفداران تیم مهمان اختصاص داده شده است.

بازار سیاه بلیت فروشی مقابل گیت های بلیت فروشی استادیوم یادگار امام (ره) شکل گرفته است و قیمت های متفاوتی برای بلیت های این دیدار اعلام می گردد.

تعدادی از طرفداران معلول تراکتورسازی نیز برای تماشای دیدار تیم شان مقابل استقلال خود را به استادیوم رسانده اند.

طرفداران تیم میزبان، کیسه ای آبی رنگ را به آسمان پرتاب و برای استقلالی ها کُری خواندند. این کیسه روی سکوهای استادیوم یادگار امام (ره) و بین طرفداران دست به دست می گردد. تراکتوری ها شعارهایی هم علیه استقلال سر دادند.

طرفداران تراکتورسازی در استادیوم یادگار امام (ره) موج مکزیکی به راه انداخته و با نزدیک شدن به شروع بازی، تیم شان را با شدت بیشتری تشویق می نمایند.

ح

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حاشیه دیدار تراکتورسازی - استقلال، حضور بیش از 50 هزار تماشاگر در استادیوم، از بازار سیاه بلیت فروشی تا شعار علیه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار تراکتورسازی - استقلال، حضور بیش از 50 هزار تماشاگر در استادیوم، از بازار سیاه بلیت فروشی تا شعار علیه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید