مدیران استان همدان پشت میزنشین نباشند، مشکلات پیگیری گردد

به گزارش وبلاگ بانیما، محمدناصر نیکبخت پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی پروژه ورزشی زورخانه بین المللی همدان گفت: برنامه امروز برنامه بسیار ارزشمندی است اول اینکه مکان احداث این پروژه در بهترین مکان همدان جا نمایی گردیده، منطقه ای محروم که احتیاج به توسعه و کمک بیشتر دارد دوم اینکه در بهترین روز و روز عید غدیر این مکان کلنگ زنی می گردد.

مدیران استان همدان پشت میزنشین نباشند، مشکلات پیگیری گردد

وی اضافه نمود: پیشنهاد نام جعفر ابن ابی طالب برای این زورخانه بسیار مناسب و به جا بود و ما هم با این نام موافقیم تا یک کار ارزشمند و بسیار خوب انجام گردد.

استاندار همدان بابیان اینکه حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس به شدت دنبال این پروژه ورزشی بود، گفت: حاجی بابایی اعتباری از تهران برای این پروژه ورزشی گرفته اند و بنده هم تا یک میلیارد تومان از اعتبارات استانی تا سرانجام سال برای این زورخانه اختصاص خواهم دارد.

وی گفت: شورای شهر و شهردار همدان هم کمک کردند زمین این زورخانه را دادند البته که زمین ورزشی بود و باید به ورزش هم اختصاص پیدا می کرد لذا شهردار باید کمک مالی هم برای این زورخانه انجام دهد چون خودش رئیس هیئت فوتبال استان همدان است و یک مدیر ورزشی محسوب می گردد.

نیکبخت بابیان اینکه شهرداری در آماده کردن شهر برای رویداد همدان 2018 آبروداری کرد، اضافه نمود: ما در آبان ماه به عنوان محل برگزاری مجمع گردشگری جهان انتخاب گردیده ایم و همدان میزبان 180 کشور خواهد بود که باید به شایستگی این میزبانی برگزار گردد.

وی بیان کرد: درحال حاضرهمدان به آنچه که باید برسد نزدیک گردیده صندلیی که باید همدان به عنوان شایسته ترین استان کشور مطرح گردد، شایسته ترین استان به لحاظ گردشگری و تاریخی، داشتن مشاهیر همچون بوعلی سینا که جهان تأثیر گذاشته است باید قدر این صندلی را بدانیم.

نیکبخت بابیان اینکه باید همه ایران قدر همدان را بدانند، گفت: بنده در دو مقطع به مدت 12 سال افتخار خدمت گذاری به مردم همدان را داشته ام اما همچنان می گویم نتوانسته ام حق مطلب را ادا کنم حق همدان آن قدر بزرگ است که باید همه ایران برای آن کار کند.

استاندارهمدان بابیان اینکه همدلی که در حال حاضر بین مسئولان استان همدان وجود دارد در طول 40 سال گذشته بی سابقه بوده است، توضیح داد: روز گذشته از بازار و قصابی و مشکلاتی که برای مردم همدان به وجود آمده بود بازدید کردیم که گزارش آن از بخش خبری 20:30 شبکه دوم بخش شد.

وی یادآور شد: مدیران نه باید بنشینند پشت میز تا مشکلات حل گردد و باید به میان مردم بروند امروز ما در شرایط حساسی قرار داریم دیشب هم رهبر انقلاب در فرمایشات خود پیام همدلی بین دولت و مجلس را دادند که نشان می دهد امروز احتیاج کشور ما همدلی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدیران استان همدان پشت میزنشین نباشند، مشکلات پیگیری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران استان همدان پشت میزنشین نباشند، مشکلات پیگیری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید