نگاهی به اولین گوشی 5G ال جی

به گزارش وبلاگ بانیما، شرکت ال جی در جهت حضوری فعال و پرقدرت در بازار تفن های همراه هوشمند در دنیا، تصمیم دارد به زودی گوش مجهز به فناوری 5G را معرفی کند.

نگاهی به اولین گوشی 5G ال جی

به گزارش خبرنگار ، انتظار می رود ال جی اولین گوشی هوشمند مجهز به فناوری نسل پنجم اینترنت-5G خود را در نمایشگاه MWC بارسلون که در تاریخ 6 اسفند تا 9 اسفند 1397 برگزار می گردد، معرفی کند.

ایوان بلاس افشاگر بزرگی که به تازگی تصویر اولین پوستر رسمی گلکسی اس 10 را منتشر نموده بود، در ادامه اقدامات افشاگرانه خود اعلام نموده ال جی در کوشش است با گوشی جدید خود که به قابلیت اینترنت 5G مجهز است، با دست پر به نمایشگاه بارسلون بیاید. ایوان نام این گوشی را LG V50 ThinQ 5G اعلام نمود.

ایوان بلاس تنها به نام و فناوری نوین اینترنت در پرچمدار جدید ال جی اکتفا ننموده و ویژگی های دیگری از قبیل دوربین سه گانه در پشت و سنسور اثرانگشت در بدنه پشتی را افشا نموده است. خبر هایی که ایوان بلاس و دیگر خبر هایی که منابع غیررسمی از LG V50ThinQ 5G منتشر نموده، اشتیاق هواداران گوشی های هوشمند سامسونگ را بسیار بالا برده و این افراد در حال لحظه شماری برای معرفی رسمی آن هستند.

ال جی V50ThinQ 5G را با پردازنده 850 کوالکام اسنپدراگون و باتری 4000 میلی آمپری عرضه خواهد نمود. با توجه به پردازنده قدرتمند و فناوری نوین 5G در این گوشی، در خصوص توانایی باتری آن تا حدودی تردید وجود دارد. به طور قطع مهندسان ال جی به این مسئله اندیشه اند ولی تا زمان عرضه به بازار نمی توان به صورت حقیقی این مسئله را درک کرد.

داغ ترین بحثی که در حال حاضر پیرامون LG V50 ThinQ 5G وجود دارد، قیمت آن است. با اینکه ال جی هنوز قیمتی برای این گوشی مشخص ننموده ولی تحلیلگران بازار فناوری معتقد ند گوشی جدید سامسونگ قیمتی بین 1165 تا 1354 دلار خواهد داشت. یکی از مدیران ارشد ال جی در اشاره ای جزئی به ظاهر پرچمدار جدید سامسونگ رنگ بدنه آن را براق و چشم نواز مطرح کرد. لازم به ذکر است فتاوری 5G در این گوشی سبب می گردد سرعت اینترنت آن در مقایسه با نسل قبلی اینترنت 5 برابر بیشتر باشد.

شرکت ال جی در فکر فراوری و عرضه فناوری 6G است!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نگاهی به اولین گوشی 5G ال جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به اولین گوشی 5G ال جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید