آکوما خرداده ماه به استریت فایتر 6 می آید؛ تریلر گیم پلی آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ بانیما، کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی از تاریخ عرضه شخصیت آکوما (Akuma) برای بازی مبارزه ای استریت فایتر 6 رونمایی نموده است. در کنار این خبر، کپ کام گیم پلی این شخصیت را نیز به نمایش گذاشت و حرکات آشنا و جدیدی را که هواداران می توانند از این شخصیت انتظار داشته باشند، برجسته کرد.

آکوما خرداده ماه به استریت فایتر 6 می آید؛ تریلر گیم پلی آن را دیدن کنید

استریت فایتر 6 هفتمین نسخهی اصلی از این سری بازی های مبارزه ای مشهور است که در سال 2023 منتشر شد. این اثر دارای سه حالت اصلی Fighting Ground، تور جهانی و بتل هاب است و توانست پس از عرضه توجه هواداران این سبک را به خود جلب کند. قرار گرفتن آکوما در فهرست مبارزان استریت فایتر 6 در ماه مارس تایید شد و اکنون کپ کام رسما تایید نموده است که این شخصیت در قالب یک بسته الحاقی در 22 مه (2 خرداد) امسال منتشر خواهد شد.

طبق اطلاعات منتشر شده، در میان حرکات آکوما، بعضی از حرکات تعیین او مانند Gou Hadoken، اکنون می تواند برای آزاد کردن یک پرتابه آتشین قرمز ویرانگر مورد استفاده قرار گیرد و گزینه های تهاجمی پیشرفته ای را برای بازیکنان ارائه دهد. علاوه بر این، آکوما حرکت Ashura Senku maneuver خود را حفظ نموده است. این حرکت به او اجازه می دهد در حالی که در سایه ها پوشیده شده است، به سرعت در میدان جنگ حرکت کند.

آکوما علاوه بر مجموعه حرکت های همیشگی اش، تکنیک های جدیدی را در استریت فایتر 6 به کار می گیرد. حرکت Adamant Flame نشان می دهد که آکوما یک جهش رو به جلو را انجام می دهد، در حالی که در شعله های آتش غوطه ور شده است. هواداران بعلاوه می توانند منتظر تماشای حرکات سوپر آرت او از جمله Messatsu Gohado و Empyreans End باشد. علاوه بر این، حرکت مشهور آکوما، Shun Goku Satsu یا Raging Demon به عنوان یک سوپر آرت سطح 3 باز می گردد.

لازم به ذکر است که آکوما یک شخصیت اصلی در مجموعه استریت فایتر است و اولین حضور خود را در سوپر استریت فایتر 2 توربو به عنوان یک باس پنهان تجربه و از آن موقع به یکی از شخصیت های اصلی این سری تبدیل شده است. آکوما به عنوان یک رزمی کار بسیار ماهر به تصویر کشیده می گردد که در سبک مبارزه مرگباری معروف به آنساتسوکن تسلط یافته است که شامل عناصر کاراته، جودو و حرکت تعیین او، Shun Goku Satsu می گردد. طراحی آکوما شامل ظاهری متمایز با مو های سیخ و گردنبند مهره ای است که باعث شده یکی از شخصیت های متمایز سری باشد.

در این میان بسته Outfit 3 برای همه شخصیت های اضافی از جمله رشید، .A.K.I، اد و آکوما در دسترس قرار خواهد گرفت. دارندگان Year 1 Ultimate Pass به طور اتوماتیک این موارد را همراه با آکوما دریافت خواهند کرد. از طرفی به روزرسانی های مورد انتظاری مرتبط با تعادل در نبرد به بازی می آیند. در نهایت میدان نبرد جدیدی با نام Enmas Hollow، یعنی جایی که آکوما برای تمرینات خود در آن اقامت دارد، برای دارندگان Year 1 Ultimate Pass در دسترس قرار خواهد گرفت. در نهایت آکوما به طور مستقیم در هر سه حالت بازی استریت فایتر 6، از جمله تور جهانی که در آن می توانید درباره داستان او بیشتر بدانید، بتل هاب که در آن می توانید حرکات او را روی آواتار خود اعمال کنید و بعلاوه تجربه کلاسیک Fighting Ground در دسترس خواهد بود و لباسی با الهام از اولین ظاهر او در سری نیز در بازی گنجانده خواهد شد.

بازی استریت فایتر 6 هم اکنون روی ایکس باکس سری ایکس /اس، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Playstation.Blog

منبع: دیجیکالا مگ

به "آکوما خرداده ماه به استریت فایتر 6 می آید؛ تریلر گیم پلی آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکوما خرداده ماه به استریت فایتر 6 می آید؛ تریلر گیم پلی آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید