بازگشت الهلال به زعبیل پس از 581 روز، حضور الفرج در تمرینات گروهی

به گزارش وبلاگ بانیما، سلمان الفرج در آستانه ملاقات آسیایی الهلال برابر استقلال به تمرینات گروهی این تیم بازگشت.

بازگشت الهلال به زعبیل پس از 581 روز، حضور الفرج در تمرینات گروهی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بانیما، الهلال امروز آخرین تمرین خود را پشت درهای بسته ورزشگها زعبیل دبی برگزار می نماید. به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، سلمان الفرج، کاپیتان الهلال که در چند روز اخیر به علت مصدومیت پس از ملاقات انتخابی جام جهانی 2022 برابر عمان به صورت انفرادی تمرین می کرد از روز گذشته در تمرینات گروهی تیمش حضور یافت. این موضوع باعث شد الهلال از نظر روحی و روانی در آستانه بازی با استقلال تقویت گردد.

در پی غیبت عبدالله عطیف و محمد کنونی در ملاقات با استقلال به علت آسیب دیدگی و محرومیت، آمادگی سلمان الفرج نقطه قوتی برای الهلال است. الهلال امروز آخرین تمرین خود را پشت درهای بسته استادیوم زعبیل، محل برگزاری ملاقات با استقلال برگزار می نماید. بازیکنان الهلال روز گذشته بار دیگر روی برنامه های تاکتیکی و فنی این ملاقات زیر نظر ژاردیم سرمربی پرتغالی تمرین و تمرکز کردند.

الهلال پس از 581 روز در استادیوم زعبیل دبی به مصاف استقلال می رود. این تیم آخرین بار 2 فوریه 2020 در همین استادیوم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رودرروی شهرخودرو ایران نهاده شد و 2 بر صفر پیروز شد.

بعلاوه عبدالله معیوف، دروازه بان الهلال در پی گل نخوردن در سومین بازی متوالی لیگ قهرمانان آسیا در رویارویی فردا با استقلال است.

تیم های استقلال و الهلال ساعت 21:30 فردا (دوشنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شهر دبی به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازگشت الهلال به زعبیل پس از 581 روز، حضور الفرج در تمرینات گروهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت الهلال به زعبیل پس از 581 روز، حضور الفرج در تمرینات گروهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید