اخبار و رویدادها

آنر از رابط کاربری MagicOS 8.0 با قابلیت های هوش مصنوعی رونمایی کرد

آنر ساعاتی قبل با برگزاری یک رویداد در چین، از رابط کاربری MagicOS 8.0 برای گوشی های خود رونمایی کرد. این نسخه مبتنی بر اندروید 14 است که از مدل هوش مصنوعی MagicLM هم بهره می برد که یک مدل زبانی با 7 میلیارد پارامتر محسوب می گردد. آنر می گوید این یک رابط کاربری هدف...

20 دی 1402

کاروانسرای بلادشاپور ثبت جهانی شد

سعید طالبی پور در جمع خبرنگاران اضافه نمود: کاروانسراهای ایران شامل 54 کاروانسرای تاریخی در چهل و پنجمین اجلاس کمیته میراث جهانی یونسکو به عنوان بیست و هفتمین اثر میراث فرهنگی ملموس ایران در لیست جهانی یونسکو ثبت شد.

27 شهریور 1402

ببینید ، مزارع خیره کننده فرش در آنتالیا ؛ این فرش ها آنتیک می شوند

فرش های دستباف هر سال در مزارع دوسم التی آنتالیا در زیر نور آفتاب می سوزند. آنها برای چندین ماه در گرم ترین زمان سال پخش می شوند تا نور خورشید، رنگ های روشن را به رنگ های ضعیف تر نرم کند. فرش ها جلوه آنتیک به خود می گیرند. سپس آنها را برداشت، تمیز کرده و برای...

22 مرداد 1402

تصاویر دوچرخه سوار عجیبی که روی سرش مبل حمل می کند!

یک جوان نیویورکی با توانایی عجیبی که در حفظ تعادل اجسام مختلف روی سرش دارد، توجه شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

13 مرداد 1402

معرفی چند استایل رسمی مردانه

یکی از مهم ترین استایل هایی که مردان علاقه دارند بپوشند، استایل رسمی است. در این مطلب به شما چند تیپ رسمی مردانه معرفی می کنیم.

30 تیر 1402

موج گرمای جهانی؛ دمای جهانی نزدیک به بالاترین حد تاریخی خود است

اوج گرمای کم سابقه تابستانی در چین، اروپا، آمریکا و دیگر نقاط جهان بیم و نگرانی نسبت به فرا رسیدن دوره ای سخت از خشکسالی را افزایش داده است.

27 تیر 1402

جسد دانشمند اتمی در آپارتمانش پیدا شد

رسانه های روس از کشف جسد بی جان یکی از دانشمندان اتمی این کشور در آپارتمانش در مسکو خبر داده اند.

2 تیر 1402

نکونام یک قدم به نیمکت استقلال نزدیکتر شد

اولین جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال بدون انتخاب گزینه نهایی راهنمایی آبی ها برای فصل تازه به خاتمه رسید.

25 خرداد 1402

هیژده چرخ آنالیز می گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، در این نشست، یونس عزیزی، نویسنده مجموعه روایت هیژده چرخ و علی الله سلیمی و سمیه جمالی، از منتقدان ادبی کشورمان سخنرانی خواهند کرد.

9 خرداد 1402

واکنش بازیکنان منچستریونایتد به بازنشستگی سر الکس فرگوسن

سر الکس فرگوسن در مه 2013 بازنشسته شد و به دوره پرجام 27 ساله منچستریونایتد انتها داد. جدایی او تأثیر عمیقی روی بازیکنان باشگاه گذاشت.

25 اردیبهشت 1402

برگزاری رویداد بین المللی روز جهانی چوب خاورمیانه در محوطه طاق بستان

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، برگزاری رویداد بین المللی روز جهانی چوب خاورمیانه در محوطه طاق بستان صورت می پذیرد.

6 اردیبهشت 1402

تداوم تخلفات نانوایی ها با وجود اجرای طرح هوشمندسازی، وقتی متخلفان ترفند های نو رو می نمایند

با وجود اجرای مرحله تازه طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان از اواخر سال گذشته و دو برابر شدن یاری هزینه دولت، همچنان شاهد تخلفات متعدد در این زمینه هستیم که باید برخورد بازدارنده با این موارد به طور جدی در دستور کار قرار بگیرد.

3 اردیبهشت 1402

کمپین شانس به توان دوستی2 بلوبانک در تاریخ 04، 03، 02 برگزار می گردد

5 میلیارد تومان جایزه برای 40 نفرقرعه کشی بلوبانک تمدید شد. این مجموعه با توجه به درخواست کاربران خود، زمان قرعه کشی کمپین شانس به توان دوستی2 را به مدت یک ماه و با یک میلیارد تومان جایزه بیشتر تمدید کرد.

29 فروردین 1402

تاریخچه ایرلاین ترک ماوی گوک و مسیرهای پروازی آن در دنیا

تاریخچه ماوی گوک یکی از ایرلاین های پیروز کشور ترکیه خیلی هم طولانی نیست، این ایرلاین در سال 2007 در شهر آنتالیا کشور ترکیه کار خود را شروع نموده و مسافران را در مسیرهای پروازی مختلف جا به جا می نماید. این ایرلاین ترک علاوه بر جا به جایی مسافران در زمینه...

26 فروردین 1402

محمدحسین لطیفی؛ کارگردان غریب: انگ نزنید سفارشی ساز نیستم

این روز ها فیلم غریب به کارگردانی محمدحسین لطیفی روی پرده سینماهاست. روایتی از زندگی شهید محمد بروجردی و شیوه فرماندهی او. فیلمی که از زمان نمایش در جشنواره تا اکران بر پرده سینما ها حواشی زیادی را پشت سر گذاشت.

21 فروردین 1402

قروه یکی از شهرستان های زیبای استان کردستان به شمار می رود

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، قروه یکی از شهرستان های زیبای استان کردستان به شمار می رود.

19 فروردین 1402

تصویر روز ناسا: قوس رادیویی مرکز کهکشانی

کمان رادیویی با رشته های انحنای عجیبی که به مرکز کهکشانی نیز متصل هستند، به نام قوس شناخته می شوند.

15 فروردین 1402

آنچه درباره رودخانه سن در پاریس باید بدانید

رودخانه سن احتمالا مشهورترین رودخانه دنیا به شمار می رود که نه تنها مردم امروزی بلکه افرادی از دوران قرون وسطی را با زیبایی های خودش مسحور و به حیرت وا داشته است. این رودخانه که شهر پاریس را به کرانه های چپ و راست متمایز تقسیم می نماید، از زمانی که یک قبیله...

5 فروردین 1402

استانها و شهرهای پرمسافر در هفته نخست تعطیلات نوروزی اعلام شد

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، استانها و شهرهای پرمسافر در هفته نخست تعطیلات نوروزی اعلام شد.

25 اسفند 1401

ثبات نسبی در بازار ملزومات چاپ و نشر

به گزارش خبرنگاران ، بازار کاغذ، طی هفته های اخیر متاثر از نوسانات بازار بود، افزایش قیمت آن تا بندی یک میلیون و 450 هزار تومان هم رسید، این موضوع موجب به هم ریختن نظم و تعادل بازار شد و بخش زیادی از اهالی چاپ و نشر را با مشکل روبه رو کرد.

22 اسفند 1401
تعداد: (1229)