بازی Old Skies در سبک ماجراجویی معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش وبلاگ بانیما، عناوین در سبک بازی با زمان بسیار جالب هستند. این عناوین به شما اجازه سفر در زمان و جبران کارهای گذشته را می دهند. حال شرکت وجت آی (Wadget Eye) از عنوان نو خود به نام آسمان های قدیمی (Old Skies) رونمایی کرد. این بازی به شما اجازه خواهد داد تا به گذشته سفر نموده بعضی از تصمیمات اشتباه خود را اصلاح کنید.

بازی Old Skies در سبک ماجراجویی معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

شخصیت اصلی بازی فیا کویین (Fia Quinn) است. او به طور کلی از خطرات سفر در زمان در امان است. به همین علت یک مأمور بسیار خوب برای افرادی است که می خواهند در زمان به عقب بازگردند. حال می خواهد اصلاح یک اشتباه باشد یا اینکه می خواهد در خصوص فهمیدن یک راز باشد. شما با استفاده از قابلیت های خاص فیا باید پازل های مختلف را حل کنید.

در بازی آسمان های قدیم اشتباهات شما عواقب چندانی نخواهد داشت. به علت اینکه شما می توانید دوباره به گذشته بازگشته و آن را درست کنید. پس اگر تصمیم اشتباهی گرفتید نگران نباشید. بازی آسمان های قدیم در سبک بسیار خاصی است. به همین علت عناوین مشابه آن زیاد نیستند.

همیشه از خلاقیت در بازی های ویدئویی استقبال می گردد. در بازی های می توان کارهایی را امتحان کرد که در واقعیت امکان پذیر نیستند. همه ما دوست داریم که به گذشته بازگردیم و بعضی از تصمیمات خود تغییر دهیم. در واقعیت این کار امکان پذیر نیست ولی در بازی می توان آن را امتحان کرد.

امکان دارد که شما تصمیمی را فراموش نموده و آن را دوباره اشتباه انتخاب کنید. به همین علت بازی آسمان های قدیمی یک ایده بسیار جالب را در قالب بازی به کاربران ارائه می دهد. چیزی که نه تنها در عناوین بازی بلکه به طور کلی در دنیای تفریح بسیار نایاب و منحصر به فرد است. هنوز اطلاعات زیادی از تاریخ عرضه این بازی ارائه نشده است. همینطور اینکه طریقه گیم پلی نیز معین نیست. حال امیدواریم تا شرکت سازنده بتواند این ایده بسیار خوب را زیبا اجرا کند.

منبع: RockPaperShotgun.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Old Skies در سبک ماجراجویی معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Old Skies در سبک ماجراجویی معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید