بهره برداری از هشت پروژه گردشگری تا سرانجام شهریور در فارس

به گزارش وبلاگ بانیما، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس اظهار داشت که تا خاتمه شهریور سال جاری هشت پروژه گردشگری در فارس آماده بهره برداری خواهد شد.

بهره برداری از هشت پروژه گردشگری تا سرانجام شهریور در فارس

ایسنا مصیب امیری در جمع وبلاگ بانیما گفت: از مجموع هشت پروژه گردشگری که قرار است شهریور ماه افتتاح گردد، سه پروژه در شیراز، 2 پروژه در سپیدان و یک پروژه در دشت ارژن، یک پروژه در رستم و یک پروژه در فسا راه اندازی می گردد .

امیری با اشاره به اینکه این پروژه ها به طور میانگین حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این پروژه ها شامل 3 اردوگاه گردشگری در شهرستان های فسا، رستم و سپیدان، 2 سفره خانه سنتی در شیراز و دشت ارژن، یک هتل آپارتمان در شیراز، یک اقامتگاه سنتی در شیراز و یک تفرجگاه در سپیدان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اعلام نمود: برای احداث این پروژه ها مجموعا در مجموع 24 میلیارد و 160 میلیون و 600 هزار تومان سرمایه گذاری شده است.

امیری با بیان اینکه بهره برداری از این پروژه ها زمینه ساز اشتغال مستقیم 56 نفر را فراهم خواهد نمود، گفت: اکنون 232 هتل، متل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر، 134 خانه مسافر و یکصد اقامتگاه بومگردی در فارس فعال است.

منبع: توریسم آنلاین

به "بهره برداری از هشت پروژه گردشگری تا سرانجام شهریور در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از هشت پروژه گردشگری تا سرانجام شهریور در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید