تاسیسات گردشگری قم زیر ذره بین نظارت می رود

به گزارش وبلاگ بانیما، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قم گفت: تأسیسات گردشگری استان قم زیر ذره‌بین نظارت می‌رود تا رضایت گردشگران و زائران را تأمین کند.

تاسیسات گردشگری قم زیر ذره بین نظارت می رود

به‌گزارش وبلاگ بانیما به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، حمید یزدانی، مدیر کل این استان امروز سه شنبه 9 مرداد ماه 1397 در بازدید از مجتمع گردشگری مارال ستاره گفت: نظارت بر تأسیسات گردشگری به صورت مستمر انجام می گیرد تا خللی در روند خدمت رسانی شاهد نباشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قم با بیان اینکه در این استان بیش از 460 واحد تاسیسات گردشگری وجود دارد گفت: از این تعداد 35 واحد هتل، 26 واحد هتل آپارتمان، 62 واحد مهمانپذیر، 72 دفتر خدمات مسافرتی، 102 مجتمع گردشگری بین راه و 166 واحد خانه مسافراست.

یزدانی ضمن تاکید بر نظارت، بازرسی و ارزیابی تاسیسات گردشگری قم ادامه داد: تمام فعالیت های مرتبط با ارائه خدمات مطلوب به گردشگران مانند کنترل نرخ نامه ها، دارا بودن مجوزهای لازم ، کنترل قراردادها ، بررسی تعهدات تورهای مسافرتی ، مدیریت نیروی انسانی ، کیفیت و کمیت خدمات ، بهداشت و امکانات موجود در تاسیسات گردشگری در سطح استان قم از ابعاد و زوایای مختلف مورد سنجش و بررسی قرار خواهد گرفت.

او افزود: قم از جمله استان های پر تردد و زائرپذیر کشور محسوب می شود که سالانه میلیون ها زائر به مناسبت های مختلف مذهبی و ملی وارد این شهر مقدس می شوند که این امر بازرسی مستمر و دقیق از تاسیسات گردشگری استان را واجب می کند.

یزدانی رضایتمندی از خدمات در تقویت تصویر ذهنی گردشگران را بسیار موثر دانست و گفت: تصویر مثبت موجب وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری را سبب می شود.

منبع: chtn.ir

به "تاسیسات گردشگری قم زیر ذره بین نظارت می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیسات گردشگری قم زیر ذره بین نظارت می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید