توییتر حالت تاریک اولد-فرندلی را برای همه کاربران اندرویدی فعال کرد

به گزارش وبلاگ بانیما، توییتر در ماه مارس امسال یک حالت تاریک به نام اولد-فرندلی را برای برخی از کاربران یا دقیق تر بگوییم کاربران iOS خود فعال کرده بود و طی هفته گذشته نیز این برنامه به طور اختصاصی برای برخی اندرویدی ها فعال شده بود. اکنون خبر رسیده که توییتر این برنامه را برای همه اندرویدی ها فعال کرده است.

توییتر حالت تاریک اولد-فرندلی را برای همه کاربران اندرویدی فعال کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، طی هفته گذشته این حالت برای افرادی که از نسخه آلفا برنامه اندروید استفاده می کردند ، فعال شد. حال این شرکت اعلام کرده است که خاتمه حالت مذکور برای همه کاربران برنامه اندروید فعال شده است.

برخلاف حالت تاریک قدیمی ، که اکنون به آن Dim گفته می شود ، چراغ روشنایی UI برنامه را به سیاه واقعی تبدیل می کند ، که این کار در مصرف برق دستگاه هایی که صفحه نمایش OLED را استفاده می کنند بسیار موثر تر است. در تصویر زیر تفاوت ها را به خوبی مشاهده می کنید. تصویر سمت چپ حالت قدیمی و تصویر سمت راست حالت جدید است.

برای فعال کردن حالت جدید ، می توانید به فهرست تنظیمات و حریم خصوصی> نمایش و صدا بروید. در آنجا ، یک زیرمنوی جدید با نام Dark mode مشاهده خواهید کرد ، که در زیر دو گزینه - Dim و Lights out را پیدا خواهید کرد. انتخاب Dim ، UI برنامه را به سایه ای از آبی تیره تبدیل می کند ، در حالی که حالت جدید اولد-فرندلی آن را به رنگ سیاه تبدیل می کنند.

می توانید با ضربه زدن روی نماد لامپ در انتهای منوی کشویی که از صفحه اصلی به آن دسترسی دارید یا با ضربه زدن به سمت راست از صفحه اصلی وارد منوی مذکور شوید و حالت تاریک در توییتر را به سرعت روشن یا خاموش کنید.

این حالت تاریک با جدیدترین نسخه برنامه که در همه نسخه های 8.18.0 است ، در اختیار همه کاربران اندرویدی قرار می گیرد. اما اگر علی رغم استفاده از آخرین نسخه آن را مشاهده نکردید ، می توانید با رعایت مراحل آن را به صورت دستی فعال کنید، که از شما خواسته می شود برنامه توییتر را متوقف کرده و حافظه آن را پاک کنید.پس از آن برنامه توییتر را مجدداً باز کنید.

منبع: انتخاب

به "توییتر حالت تاریک اولد-فرندلی را برای همه کاربران اندرویدی فعال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر حالت تاریک اولد-فرندلی را برای همه کاربران اندرویدی فعال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید