آنالیز هدفون هایلو مدل GT6؛ خوش قیمت و راحت با صدای عالی

به گزارش وبلاگ بانیما، هدفون بی سیم مدل GT6، محصول بسیار بادوام و ارزان از شرکت هایلو است که در بازار ایران توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند و به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین هدفون های بی سیم هایلو خبرنگاران تبدیل گردد. در این مقاله قصد داریم به نقد و آنالیز این هدفون بی سیم پرفروش هایلو بپردازیم و ببینیم که آیا با توجه به مشخصات و قابلیت هایی که ارائه می دهد، خرید آن منطقی است یا نه. با خبرنگاران مگ همراه باشید.

آنالیز هدفون هایلو مدل GT6؛ خوش قیمت و راحت با صدای عالی

این روزها با توجه به شرایط مالی، اغلب کاربران در پی محصولاتی می گردند که علاوه بر ارائه امکانات و قابلیت های بسیار خوب، از لحاظ مالی نیز برای آن ها ارزان باشد و متحمل هزینه های زیادی برای خرید آن ها نشوند. هدفون بی سیم هایلو مدل GT6 نیز جزو همین دسته از محصولات به شمار می رود. هایلو یک برند معروف چینی است که در بازار ایران توانسته به محبوبیت خوبی دست پیدا کند و بیشتر محصولات آن در فروشگاه وبلاگ بانیما با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شده اند. این هدفون بی سیم هایلو در عین داشتن قیمت مناسب، قابلیت های جذابی نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

هایلو GT6 طراحی بسیار به روز و مدرنی دارد و به یاری درایورهای دینامیک 12 میلی متری و بعلاوه تأخیر بسیار کم 65 میلی ثانیه به لطف بلوتوث نسخه 5.2، صدای باکیفیتی را به گوش شما می رساند. این محصول بسیار پرفروش بدون هیچ مسئله ای با گوشی هوشمند شما همگام سازی می گردد و به لطف کیس شارژش قادر است تا حدود 16 ساعت شارژدهی داشته باشد. با این تفاسیر، اگر در پی یک هدفون بی سیم مالی با دوام و با امکانات خوب می گشت، هدفون بی سیم هایلو مدل GT6 یکی از برترین گزینه های ممکن است که می توانید آن را از فروشگاه آنلاین وبلاگ بانیما بخرید.

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل GT6

12 %

570,000

499,000 تومان

مشاهده و خرید

معینات کلی هدفون بی سیم هایلو مدل GT6 در یک نگاه

پیش از اینکه ببینیم آیا هدفون بی سیم هایلو مدل GT6 ارزش خرید دارد یا خیر، بد نیست نگاهی به جدول معینات فنی این ایربادز داشته باشیم تا ببینیم شرایط روی کاغذ چگونه است.

نام هدفون بی سیم هایلو مدل GT6
ابعاد و وزن21.6 در 19.9 در 18.7 میلی متر (ابعاد گوشی)- 50.2 در 50.1 در 27.7 میلی متر (ابعاد کیس) / وزن هر گوشی 3.9 گرم و وزن کیس 50.0 گرم
قطر درایور 12 میلی متر
توضیحات حذف نویزقابلیت حذف نویز فعال ندارد
نسخه بلوتوث5.2
برد 10 متر
پروفایل های پشتیبانی شدهHSP،HFP،A2DP،AVRCP
شارژدهیحدبیشتر 5.5 ساعت حالت پخش صدا (تا 16 ساعت با محفظه شارژ) - حدبیشتر 4 ساعت حالت مکالمه
مقاومت در برابر آب و رطوبتIPX4 (مقاومت در برابر پاشش قطرات آب)
رنگ مشکی - بنفش - سفید
مدت زمان لازم برای شارژ شدن کاملحدودا 1.5 ساعت (ایرباد) - حدودا 2 ساعت (محفظه شارژ)
ظرفیت باتریلیتیوم یونی با ظرفیت 35 میلی آمپر ساعت (ایرباد) - لیتیوم یونی با ظرفیت 310 میلی آمپر ساعت (محفظه شارژ)
کنترل نمایندهکنترل لمسی و ضربه زدن به ایرباد برای تغییر محتوای در حال پخش، اتصال و قطع تماس - دو بار ضربه روی ایرباد چپ برای فعال کردن حالت گیمینگ
سایر قابلیت ها سازگار با گوشی های هوشمند اندروید و iOS

قابلیت Gaming Mode و کاهش تأخیر صدا تا 65 میلی ثانیه

امکان استفاده جداگانه از هر ایرباد

طراحی و کیفیت ساخت

کیس شارژ

به طور کلی طراحی مینیمالیستی در بیشتر هدفون های بی سیم شرکت هایلو دیده می گردد و مدل GT6 نیز از این قضیه مستثنی نیست. هایلو برای کیس شارژ این هدفون بی سیم مالی خود از طراحی معروف مربعی شکل با گوشه های گرد بهره برده که وزن بسیار سبکی دارد و حمل ونقل آن کاربران را به هیچ وجه خسته نخواهد کرد. پوشش این کیس شارژ از جنس پلاستیک مات سیاه یا سفید است که کیفیت و دوام خوبی دارد و در برابر ضربات از خود مقاومت نشان می دهد. لوگوی هایلو نیز در وسط این کیس شارژ دیده می گردد.

روی لبه جلویی کیس این هدفون بی سیم یک شکاف نازکی تعبیه شده که به راحتی بتوانید در کیس را باز کنید. درون کیس شارژ نیز هدفون ها روی پنل شارژ اتوماتیک قرار گرفته اند و بعلاوه نشانگر LED نیز که شرایط باتری کیس شارژ را نشان می دهد، روی قسمت جلویی کیس شارژ به چشم می خورد. در طرف دیگر کیس شارژ هدفون GT6، درگاه شارژ USB-C تعبیه شده که از آن برای شارژ شدن خود کیس استفاده می گردد.

گوشی ها

گوشی های هدفون بی سیم هایلو مدل GT6 به صورتی طراحی شده اند که تنها نصف آن ها درون گوش قرار می گیرند و بخش ساقه های آن ها بیرون از گوش خواهند بود. قسمت بالایی این هدفون بی سیم مات است و در بخش پایینی از رنگ براق مشکی یا سفید استفاده شده است. این گوشی ها هر کدام حدود 3.9 گرم وزن دارند و در طولانی مدت به هیچ عنوان گوش کاربران را اذیت نمی نمایند. سری این گوشی ها نیز سیلیکونی نرم نیست و طراحی شبیه ایرپاد 3 اپل دارد. بعلاوه لوگوی های L و R روی ساقه گوشی های هدفون حک شده اند تا کاربران گوشی چپ و راست را به راحتی تشخیص دهند.

روی بدنه این هدفون پین های شارژ مغناطیسی به همراه حفره میکروفون تعبیه شده تا کاربران تجربه مکالمه بسیار خوبی را از این هدفون بی سیم داشته باشند. اگرچه این هدفون از قابلیت نویز کنسلینگ فعال بهره نمی برد، اما سری های این هدفون تا حد امکان نویزهای موجود در محیط اطراف کاربران را خنثی می نمایند. این محصول هایلو از گواهی ضد آب IPX4 بهره می برد که صرفا در حد پاشش قطرات آب مقاوم است.

پنل کنترل لمسی

پنل لمسی کنترل هدفون بی سیم هایلو GT6، در بخش بالایی ساقه گوشی ها تعبیه شده که می تواند با حساسیت لمسی بسیار دقیقی، دستورات کاربران را اعمال کند. نشانگر LED نیز در زیر این پنل دیده می گردد. با یک باز ضربه زدن روی R یا L ایرپادها، موسیقی قطع و پخش می گردد. با دوبار ضربه زدن روی ایرپاد سمت راست، موسیقی بعدی پخش می گردد. برای فعال کردن حالت گیمینگ این هدفون، تنها کافی است که دو بار روی ایرپاد سمت چپ ضربه بزنید. با سه بار ضربه روی هر کدام از ایرپادهای چپ یا راست، دستیار صوتی فعال می گردد. جهت پاسخ دادن و یا قطع کردن تماس ها نیز کافی است یک بار روی ایرپادها ضربه بزنید. متأسفانه، تغییر صدا به طور مستقیم از روی هدفون امکان پذیر نیست و بعلاوه امکان بازگشت به آهنگ قبلی وجود ندارد.

نحوه اتصال هدفون هایلو GT6 به گوشی

هدفون بی سیم هایلو GT6 سازگاری بسیار خوبی با آیفون ها و گوشی های اندرویدی دارد و از تراشه QCC3020 کوالکام با فناوری بلوتوث 5.2 برای انتقال پایدار و باکیفیت صدا، تاخیر کمتر و اتصال سریع تر بهره می برد. این محصول بردی 10 متری دارد و می توانید با خیال راحت از آن در فضاهای بسته بهره ببرید. متصل کردن هدفون ها به گوشی، فرآیندی بسیار ساده دارد. برای این کار تنها کافی است که کیس شارژ را باز کنید و هدفون ها را بیرون بیاورید. هدفون ها به طور اتوماتیک پس از خروج از کیس شارژ، وارد حالت Pairing خواهند شد.

سپس در گوشی هوشمند خود وارد بخش بلوتوث شوید و روی نام هدفون Haylou GT6 کلیک کنید. به همین سادگی گوشی هوشمند شما به هدفون بی سیم هایلو با موفقیت وصل می گردد. بعد از اینکه یک بار گوشی خود را به هدفون ها متصل کردید، برای دفعات بعدی احتیاجی به طی کردن مجدد این فرآیند نیست و با خارج کردن گوشی ها از کیس و روشن کردن بلوتوث گوشی، اتصال به طور اتوماتیک برقرار می گردد.

کیفیت صدا

یکی از نقاط قوت اصلی هدفون بی سیم هایلو GT6، کیفیت صدای بسیار خوب آن است که به لطف درایورهای 12 میلی متری دینامیک این هدفون فراوری و به گوش کاربران می رسد. صدای این هدفون بسیار تفکیک شده است و بیس قدرتمند و صدای زیر واضح آن تجربه صوتی بسیار خوبی را به کاربران ارائه می دهد. وظیفه فراوری صدای بیس این هدفون برعهده درایور آرمیچر است که این کار را به برترین نحو ممکن انجام می دهد.

این محصول بعلاوه از کدک های HSP ،HFP،A2DP،AVRCP پشتیبانی می نماید. در تست های اجرا شده معین شد که هنگام گوش دادن به آهنگ های بیس دار، اعوجاج در صدای ارائه شده شنیده نمی گردد و این موضوع زمانی که حجم صدا بسیار بالا باشد نیز به همین ترتیب است. در آهنگ های ملایم نیز این هدفون، صدای فوق العاده شفافی را به گوش کاربران می رساند. بعلاوه باید اشاره کنیم که اگرچه صدای همه سازها به طور کامل در هدفون به گوش نمی رسد، اما عملکرد آن بسیار خوب است و صدا شفافیت بسیار خوبی دارد.

کیفیت تماس

از آن جا که هدفون بی سیم هایلو GT6، یک محصول مالی به شمار می رود، از تنها یک میکروفون برای مکالمه بهره می برد. در تست های اجرا شده روی میکروفون این هدفون معین شد که صدا به خوبی در هنگام مکالمه به کاربر طرف مقابل منتقل می گردد و کمی نویز نیز همراه آن وجود دارد. در مجموع میکروفون این هدفون خیلی کامل و قدرتمند نیست، اما می تواند صدای شما را به خوبی در هنگام مکالمات و بعلاوه بازی های آنلاین انتقال دهد.

تأخیر صدا

این هدفون بی سیم هایلو در حین استریم ویدیو و بعلاوه انجام بازی های آنلاین صدا را با تاخیر کم 65 میلی ثانیه ای به کاربران منتقل می نماید که با توجه مالی بودن این محصول، امری منطقی به شمار می رود. بنابراین اگر قصد دارید از این محصول بیشتر برای انجام بازی های آنلاین بهره ببرید، شاید این هدفون خیلی نتواند شما را در این مورد راضی نگه دارد. اما برای تماشا ویدیو آنلاین، این موضوع خیلی ناخوشایند نخواهد بود.

طول عمر باتری و شارژ شدن

کیس هدفون بی سیم هایلو مدل GT6 به عنوان منبع تغذیه از یک باتری با ظرفیت 310 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که شارژ شدن آن حدود 1.5 ساعت زمان می برد و پس از شارژ کامل می توان هدفون را حدود 3 یا 4 بار به طور کامل شارژ کرد. باتری 35 میلی آمپر ساعتی این گوشی ها 4 الی 5 ساعت شارژدهی به کاربران ارائه می دهند و شارژ شدن کامل آن ها نیز به 1 الی 2 ساعت زمان احتیاج دارد. در مجموع با استفاده از کیس شارژ، تا حدود 16 ساعت می توان از هدفون هایلو GT6 استفاده کرد. این کیس شارژ نیز به وسیله درگاه USB-C انرژی مورد احتیاج خود را به دست می آورد.

جمع بندی

در رده هدفون های مالی موجود در بازار، کیفیت صدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هدفون هایلو GT6 با درایورهای 12 میلی متری خود، صدای بیس قدرتمند و صدای زیر باکیفیتی را فراوری می نماید. این هدفون بعلاوه تاخیر صدای 65 میلی ثانیه ای نیز دارد که برای استفاده در بازی های آنلاین و استریم ویدیوها مناسب است. طراحی این هدفون به شکلی است که به راحتی درون گوش جای می گیرد و کیس شارژ آن نیز می تواند خیال شما را از بابت شارژ کردن این محصول راحت کند. بنابراین اگر در پی یک هدفون بی سیم باکیفیت هستید که هم صدای بسیار شفاف و واضحی را به گوش شما برساند و هم قیمت مناسبی داشته باشد، می توانید هدفون بی سیم هایلو GT6 را برای این خرید از فروشگاه آنلاین وبلاگ بانیما انتخاب کنید.

مزایای هدفون بی سیم هایلو مدل GT6

  • طراحی زیبا و مدرن
  • کیفیت صدای بسیار خوب
  • شارژدهی مناسب
  • تاخیر صدای کم 65 میلی ثانیه ای
  • اتصال پایدار و سریع به گوشی

معایب هدفون بی سیم هایلو مدل GT6

  • عدم پشتیبانی از نویز کنسلینگ فعال
  • میکروفون با کیفیت معمولی

سخن پایانی

در این مطلب به نقد و آنالیز یکی از پرفروش ترین هدفون های بی سیم موجود در فروشگاه وبلاگ بانیما یعنی هدفون بی سیم هایلو GT6 پرداختیم و آن را در بخش های مختلف مورد ارزیابی قرار دادیم تا اگر قصد خرید یک هدفون باکیفیت و در عین حال ارزان را دارید، این محصول را از فروشگاه آنلاین وبلاگ بانیما برای خرید خود در نظر بگیرید.

آیا شما هم خرید این هدفون بی سیم را به دیگران توصیه می کنید یا نظر دیگری دارید؟ به نظرتان گزینه های بهتری هم نسبت به این هدفون بی سیم در بازار هست؟ بی صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

منبع: techxreviews

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل GT6

12 %

570,000

499,000 تومان

مشاهده و خرید

سوالات متداول

آیا هدفون بی سیم هایلو GT6 ضد آب است؟

خیر. این محصول هایلو از گواهی ضد آب IPX4 می برد و این یعنی تنها در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است. بنابراین نمی توان آن هنگام ورزش های آبی یا زیر دوش آب استفاده کرد.

آیا هدفون بی سیم هایلو GT6 کیفیت صدای خوبی دارد؟

بله. این محصول از درایورهای 12 میلی متری قدرتمند بهره می برد که صدای بسیار باکیفیت همراه با بیس نرمی را فراوری و به گوش کاربران انتقال می دهد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "آنالیز هدفون هایلو مدل GT6؛ خوش قیمت و راحت با صدای عالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز هدفون هایلو مدل GT6؛ خوش قیمت و راحت با صدای عالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید