خبرنگاران 20 درصد آزمون های دانشگاه پیغام نور کهگیلویه و بویراحمد الکترونیکی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ بانیما، یاسوج- خبرنگاران- رئیس دانشگاه پیغام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 درصد آزمون های نیم سال دوم سال تحصیلی 97-98 دانشگاه پیغام نور استان به منظور عملیاتی کردن دستورالعمل نظام مدیریت سبز وزارت علوم بصورت الکترونیکی برگزار می گردد.

خبرنگاران 20 درصد آزمون های دانشگاه پیغام نور کهگیلویه و بویراحمد الکترونیکی برگزار می گردد

سید سجاد سجادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ بانیما گفت: آزمون های خاتمهی نیمسال دوم سال تحصیلی 98- 97 دانشگاه پیغام نور از 18 خرداد ماه شروع شده و 10 تیرماه خاتمه می یابد.

وی اضافه نمود: دانشگاه پیغام نور علاوه بر تشکیل شورای راهبری مدیریت سبز، برای اجرایی شدن این نظام همیشه پیشگام بوده است.

سجادی اعلام کرد: گسترش آزمون های آنلاین و الکترونیکی در سال های اخیر، اقدامی بزرگ و مثبت برای صرفه جویی در کاغذ و حفظ محیط زیست است.

رئیس دانشگاه پیغام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آزمون الکترونیکی، دانشجو این امکان را خواهد داشت که همزمان با خاتمه آزمون، نمره خود را دریافت کند.

سجادی توضیح داد: دانشگاه پیغام نور درسطح کشور به عنوان بزرگترین واحد آزمون محور، خدمات و کلیه فرآیندهای آزمونی را بطور مکانیزه و در اصطلاح بدون کاغذ برگزار می نماید.

وی بیان کرد: حذف کامل کاغذ و نجات جنگل ها و حفظ محیط زیست از مهم ترین مزایای آزمون الکترونیکی است.

رئیس دانشگاه پیغام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می رود که دانشگاه پیغام نور استان بتواند برای حفاظت از محیط زیست با تامین زیرساخت های لازم در آینده ای نزدیک تمام آزمون های خود را به صورت الکترونیکی برگزار کند.

هم اکنون 6 هزار و 200 دانشجو در دانشگاه دولتی یاسوج، یک هزار و 900 نفر در دانشگاه علوم پزشکی، هشت هزار و 600 نفر در دانشگاه پیغام نور، هفت هزار نفر در دانشگاه علمی کاربردی و یک هزار و 500 نفر در دانشگاه های غیرانتفاعی کهگیلویه و بویراحمد در حال تحصیل هستند.

9928/3239

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 20 درصد آزمون های دانشگاه پیغام نور کهگیلویه و بویراحمد الکترونیکی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 20 درصد آزمون های دانشگاه پیغام نور کهگیلویه و بویراحمد الکترونیکی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید