مدیر عامل شرکت مایکروسافت قرارداد ICE را از طریق پست الکترونیکی به کارمندان ارسال می کند

به گزارش وبلاگ بانیما، مدیر عامل شرکت مایکروسافت ساتیا نادلا، کار شرکت خود را با ماموریت U.S. مهاجرت و اجرای آداب و رسوم، در یک ایمیل شرکتی که امروز در این ایمیل ارسال شد، کاهش داد، و گفت که قرارداد مایکروسافت با ICE تنها با ایمیل، تقویم و پیام، صرفنظر از جدایی فرزندان از والدین آنها نیست.

مدیر عامل شرکت مایکروسافت قرارداد ICE را از طریق پست الکترونیکی به کارمندان ارسال می کند

تنش در شرکت فن آوری در روز سه شنبه، زمانی که خشونت بیش از سیاست های "صفر تحمل" در رابطه با مهاجرین غیرقانونی توسط دولت Trump صورت گرفت، شامل بیش از 2300 فرزند از والدین خود، به نقطه ی جوش تبدیل شد.

ایمیل نادلا پس از آنکه بیش از 100 نفر از کارکنان او را به نامه ای باز کرد، خواستار این شد که مایکروسافت قرارداد 19.4 میلیون دلاری با ICE را لغو کند. مایکروسافت در یک پست وبلاگ ژانویه تایید کرد که افتخار دارد که با ICE کار کند و ICE با فناوری یادگیری عمیق برای کمک به تشخیص چهره ارائه می دهد.

اما مدیران مایکروسافت در حال حاضر ادعا می کنند که قرارداد ICE خود شامل فن آوری تشخیص چهره نمی شود. Gizmodo امروزه گزارش داده است که جیسون زاندر، معاون مایکروسافت در زمینه پلتفرم Cloud Azure، به کارمندان در یک پیام رسان داخلی گفت که قرارداد این شرکت با ICE صرفا شامل ایمیل است. نادلا این سخنان را در ایمیل خود به کارکنان امشب تقدیم کرد.

نادلا نوشت: "من می خواهم روشن بشویم: مایکروسافت با دولت ایالات متحده در زمینه پروژه های مربوط به جداسازی کودکان از خانواده هایشان در مرز کار نمی کند. "مشارکت ابرها در حال حاضر با اجرای مهاجرت و اجرای آداب و رسوم ایالات متحده (ICE) پشتیبانی از ایمیل های مرسوم، تقویم، پیام ها و حجم کار مدیریت اسناد است."

وی افزود: "مانند بسیاری از شما، من از سیاست های ناخوشایند جدا شدن کودکان مهاجر از خانواده هایشان در مرز جنوبی ایالات متحده، ناامید شده ام. به عنوان پدر و مهاجر، من این موضوع را شخصا درک می کنم." "این سیاست جدید که در مرز اجرا می شود، به سادگی بی رحمانه است و ما برای تغییر در این زمینه در تلاش هستیم."

با این حال، Nadella متوقف نشد و قول داد لغو قرارداد ICE، به عنوان کارکنان در نامه خود درخواست کرده بودند - و نه او توضیح داد که چرا پست وبلاگ در ژانویه شرکت ادعا کرد مایکروسافت ارائه خدمات تشخیص چهره به ICE.

کارکنان در حرف باز خود نیز خواسته اند که مایکروسافت با مشتریانی که حقوق بین المللی حقوق بشر را نقض می کنند، کار نکنند.

قرارداد مایکروسافت با ICE از کارکنان و عموم مردم تحت بررسی قرار می گیرد، چرا که ICE تلاش های خود را برای جدا کردن کودکان از والدین خود در هنگام عبور از مرز افزایش داده است. براد اسمیت، رئیس هیئت مدیره مایکروسافت و رئیس قوه قضاییه، در این پست در وبلاگ خود نوشت که هیچیک از صورتهای کنونی در کنگره - قانون آینده امن آمریکا و قانون اصلاح امنیت و مهاجرت در سال 2018 - آرمانهای شرکت را در هنگام مهاجرت رعایت نمی کند.

اسمیت می نویسد: "در هفته جاری تعداد زیادی از سخنان سیاسی در مورد مسئولیت این جدایی بچه ها از خانواده هایشان وجود دارد. "همانطور که افراد و گروه ها در سراسر کشور به رسمیت شناخته شده است، این عمل، اصول اساسی بشر دوستانه را که ما را به عنوان یک انسان تعریف می کند، نقض می کند. باید پایان یابد و اگر دولت این خود را به تنهایی پایان نخواهد داد، کنگره باید این کار را انجام دهد. "

به "مدیر عامل شرکت مایکروسافت قرارداد ICE را از طریق پست الکترونیکی به کارمندان ارسال می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر عامل شرکت مایکروسافت قرارداد ICE را از طریق پست الکترونیکی به کارمندان ارسال می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید