راهیابی سه فرنگی کار ایران به مرحله یک چهارم نهایی

به گزارش وبلاگ بانیما، دومین روز از رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال (امید) دنیا از ظهر امروز با مصاف مدعیان پنج وزن دوم شروع شد که طی آن نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.

راهیابی سه فرنگی کار ایران به مرحله یک چهارم نهایی

نتایج نمایندگان کشتی فرنگی ایران در پنج وزن دوم تا این مرحله از مسابقات به توضیح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور بعد مقابل آیاتا سوزوکی از ژاپن با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با برنده کشتی گیران ارمنستان و بلغارستان مبارزه می نماید.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه 10 بر 3 از سد چنگیز ارسلان قهرمان سال گذشته این مسابقات از ترکیه گذشت. وی در دور بعد با نتیجه 3 بر 2 ماگومد یاربیلوف از روسیه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله به مصاف راماز زوئیدزه از گرجستان می رود.

در وزن 82 کیلوگرم سید محمد چوبچیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر 5 مغلوب گئورگ ماریا از رومانی شد.

در وزن 67 کیلوگرم سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر 3 مقابل الکساندر لیانوونچیک از بلاروس شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 9 بر 3 بنس الماسی از صربستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با برنده کشتی گیران آذربایجان و فنلاند مصاف می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "راهیابی سه فرنگی کار ایران به مرحله یک چهارم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی سه فرنگی کار ایران به مرحله یک چهارم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید