رندر موبایل تاشو جدید موتورلا منتشر شد

به گزارش وبلاگ بانیما به نقل از گیزموچاینا، سال گذشته شرکت موتورلا موبایل تاشو ریزر را با نمایشگر انعطاف پذیر او ال ای دیبه بازار عرضه کرد. اکنون قرار است نسخه جدید این دستگاه به نام ریزر 2020(RAZR2020)به بازار عرضه گردد که البته ویژگی آن پایین تر از پرچمداران موجود در بازار است.

رندر موبایل تاشو جدید موتورلا منتشر شد

درهمین راستا ایوان بلاس، یکی از کارشناسان این حوزه، رندرهای جدیدی از موبایل ریزر 2020 در فضای آنلاین منتشر نموده است. به گفته بلاس نام کدگذاری شده این موبایل ادیسه است و به نام ریزر5G نیز مشهور است. دلیل این نام گذاری استفاده از تراشه اسنپ دراگون 7655G SoC است که از نسل پنجم اینترنت همراه پشتیبانی می نماید. طراحی ریزر تاشوی جدید نیز مشابه دستگاهی است که در 2019 میلادی عرضه شده بود.

پیش بینی می گردد ریزر5G با نمایشگر انعطاف پذیر6.2 اینچی P-OLED عرضه گردد. همچنین امکان دارد یک نمایشگر ثانویه G-OLED در ابعاد 2.7 اینچ نیز در دستگاه وجود داشته باشد.

علاوه برآن کارشناسان تخمین می زنند در نسخه 5G دوربین های دستگاه نیز ارتقا یافته باشند. به این ترتیب به جای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در ریزر 2019، یک دوربین 20 مگاپیکسلی در نسخه5G وجود خواهد داشت و دوربین پشتی این دستگاه نیز 48 مگاپیکسلی خواهد بود.

باتری دستگاه جدید نیز 2845 میلی آمپری خواهد بود. هنوز تعیین نیست موبایل ریزر5G چه زمان رونمایی می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رندر موبایل تاشو جدید موتورلا منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر موبایل تاشو جدید موتورلا منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید