سازمان سینمایی باید نگاه ویژه به برآورد ها در حوزه فیلم کوتاه داشته باشد

به گزارش وبلاگ بانیما، یک کارگردان فیلم کوتاه گفت: متاسفانه شاهد این هستیم به علت بالا بودن هزینه ها، کیفیت آثار فراوری شده کاهش پیدا می نماید.

سازمان سینمایی باید نگاه ویژه به برآورد ها در حوزه فیلم کوتاه داشته باشد

سجاد ایمانی، کارگردان فیلم کوتاه خنده بی علت گوزن ها در گفت وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی وبلاگ بانیما، با اشاره به مسائل فیلم سازی در حوزه فیلم کوتاه گفت: مهمترین بحثی که فیلمسازان در حوزه فیلم کوتاه با آن رو به رو هستند، موضوعات اقتصادی است.

ایمانی اضافه کرد: موضوع فیلمنامه نویس، مشکل دیگری است که در این زمینه وجود دارد؛ متاسفانه در حوزه فیلم کوتاه فیلمنامه نویس خوبی نداریم.

او با اشاره به مسائل جشنواره ها در این حوزه مطرح نمود: سیاستگذاری های جشنواره باعث شده است که در هر دوره داوران متفاوتی حاضر شوند و جشنواره را طبق سلیقه خود اداره نمایند و باعث دو دستگی و سر درگمی فیلم سازان شده است.

این کارگردان فیلم کوتاه اضافه کرد: موضوع خرید و پخش فیلم های کوتاه در سینما و تلویزیون هم مسئله دیگری است در فیلمسازان این حوزه با آن درگیر هستند؛ در بین همه عوامل پخش، سینمای هنر و تجربه به تعداد محدود و خاص اقدام به خرید و پخش فیلم های کوتاه می نماید.

او در ادامه توضیح داد: سازمان سینمایی باید نگاه ویژه به برآورد ها در حوزه فیلم کوتاه داشته باشد؛ متاسفانه شاهد این هستیم به علت بالا بودن هزینه ها، کیفیت آثار فراوری شده کاهش پیدا می نماید.

ایمانی بعلاوه گفت: اختصاص دادن برنامه های پخش، ویژه تلویزیون و سینما می تواند یاری زیادی به فیلمسازان این حوزه کند تا هم دیده شوند و هم بخشی از هزینه های آنان جبران گردد.

این کارگردان فیلم کوتاه در انتها اعلام کرد: با توجه به اینکه در عصر تکنولوژی و بی حوصلگی مخاطب قرار داریم، اقبال مردم به فیلم کوتاه بیشتر شده و این فیلم ها مورد استقبال بیشتر مردم قرار می گیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سازمان سینمایی باید نگاه ویژه به برآورد ها در حوزه فیلم کوتاه داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان سینمایی باید نگاه ویژه به برآورد ها در حوزه فیلم کوتاه داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید