صحبت های رئیس فدراسیون گلف درخصوص جام دیپلمات ها

به گزارش وبلاگ بانیما، حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف درخصوص جام دیپلمات ها مطالبی را بیان نمود.

صحبت های رئیس فدراسیون گلف درخصوص جام دیپلمات ها

حمید عزیزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بانیما، در مورد برگزاری جام گلف دیپلمات ها و استقبال از این مسابقات گفت: با توجه به اینکه هر رشته ورزشی معیار خود را برای گسترش در جامعه مخاطب دارد، گلف هم به عنوان یک ورزش در سطح دیپلماتیک و در سطوح مسابقه در جامعه جهانی و افکار عمومی مطرح بوده است. برای اینکه اولا در داخل افکار عمومی را به این رشته جلب کنیم و بعلاوه برای دیپلمات های خارجی مقیم ایران شرایط حضور در یک مسابقه مفرح و منطبق با شئونات شان انجام گردد، این مسابقات برگزار می گردد.

وی در ادامه اضافه کرد: ما با برگزاری این مسابقات به دنبال اهدافی هستیم که برگزاری دوره آموزشی برای دیپلمات های مقیم ایران و از آموزش مبتدی تا پیشرفته خواهد بود، قصد داریم به وزارت امور خارجه پیشنهاد دهیم دیپلمات های ایرانی که در حال حاضر و یا آینده اعزام می شوند آموزش گلف بدهیم چرا که در تمام جهان باشگاه های گلف دیپلماتیک وجود دارد و سران سفارتخانه ها، سفرا و کاردارها عضو آنها هستند و مذاکرات بسیاری در این باشگاه ها شکل می گیرد. این موضوع در خاورمیانه ضعیف است اما درسایر کشورهای جهان ریشه یافته و دیپلمات ها با گلف عجین هستند.

با توجه به اینکه اجازه دادیم دیپلمات های داخلی هم شرکت نمایند، جمعا 25 شرکت نماینده خواهیم داشت. این مسابقه چهارسال پیش برگزار گردید که تعداد محدود در حد سه و چهار کشور شرکت می کردند و مالزی اول شد. ما چون برنامه داریم این مسابقات را در سال های آینده ادامه دهیم و آموزش دیپلمات ها هم استمرار خواهد داشت و حتما در آینده استقبال بیشتر خواهد شد. اختتامیه ما با پیوست مسئولیت اجتماعی و یاری به سیل زده گان خواهد بود که با حضور دیپلمات ها و مدیران اعضای جامعه خبری و چهره های ورزشی و خانواده گلف در برج میلاد خواهد بود که ان شاالله پایه و اساسی باشد برای ادامه این موضوع در آینده.

وی در مورد زمین گلف مجموعه انقلاب و پیگیری ها برای حل زمین گلف این مجموعه گفت: در ابتدا باید یادآوری کنم که تنها رشته المپیکی هستیم که زمین استاندارد داخلی برای برگزاری مسابقات بین المللی نداریم. زمین گلف باشگاه انقلاب در گذشته وضعیت استاندارد داشته و از بهترین زمین های جهان بوده است. با توجه به شرایط حاضر مذاکراتی با سطوح بالای وزارت ورزش و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی داشتیم و همه عزیزان موافق هستند تا پیشنهاد فدراسیون برای حضور بخش خصوصی رقم بخورد و مکاتباتی هم داشتیم و منتظر هستیم با شرکت توسعه برای نحوه اجرایی کردن پیشنهاد به توافق برسیم.

وی اضافه کرد: مهم ترین وجه و بعد مراسم اختتامه ما یاری به سیل زدگان است و بیش از اینکه مراسم اختتامه باشد مراسم شروع یک چالش و دعوت عمومی برای فرآیندهای ورزشی و چهره های ورزشی و فرهنگی برای یاری به سیل زدگان است. در همین مراسم در صدد هستیم تفاهم نامه ای با حضور ارکان مختلف مسئول در حوزه آسیب دیدگان سیل و رسانه ها منعقد کنیم برای دعوت از چهره های ورزشی.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صحبت های رئیس فدراسیون گلف درخصوص جام دیپلمات ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های رئیس فدراسیون گلف درخصوص جام دیپلمات ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید