طرح کاداستر در 732 هزار و 884 هکتار اراضی کرمان اجرا می گردد

به گزارش وبلاگ بانیما به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان، محمود اسماعیلی گفت: کاداستر اراضی ملی و دولتی واقع در حوزه های آبخیز که اعتبار آن از محل صندوق توسعه ملی تأمین شده است در مساحتی بالغ بر 732 هزار و 884 هکتار به اجرا در می آید.

طرح کاداستر در 732 هزار و 884 هکتار اراضی کرمان اجرا می گردد

اسماعیلی گفت: به منظور تشخیص حدود و موقعیت اراضی ملی، دولتی و مستثنیات قانونی و در نهایت اخذ سند تک برگی (کاداستری)، این طرح در حال اجراست.

وی گفت: با اجرای این طرح علاوه بر اخذ اسناد تک برگی اراضی ملی و دولتی، تثبیت، مالکیت و نظارت بر اراضی ملی و دولتی را شاهد خواهیم بود.

اسماعیلی اضافه کرد: از دیگر اهداف طرح کاداستری، می توان به شناسایی و برخورد قانونی با متجاوزان اراضی ملی و دولتی و جلوگیری از زمین خواری اشاره نمود.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان عنوان نمود: علاوه بر نقشه برداری، حدنگاری و اخذ سند تک برگی برای پلاک هایی که جزو منابع طبیعی ملی محسوب می شوند، ایجاد زیر ساخت آمایش سرزمین برای سرمایه گذاری در اراضی ملی و دولتی رقم خواهد خورد.

کاداستر اراضی ملی و دولتی همزمان با دیگر پروژه های آبخیزداری و آبخوان داری در 27 حوزه و در 14 شهرستان استان کرمان در حال اجراست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "طرح کاداستر در 732 هزار و 884 هکتار اراضی کرمان اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح کاداستر در 732 هزار و 884 هکتار اراضی کرمان اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید