عرب: بخش عمده ای از طلب برانکو را می دهیم، در خصوص تغییر اسپانسر آخر فصل تصمیم می گیریم

به گزارش وبلاگ بانیما، ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام نمود، این باشگاه بخش عمده ای از طلب برانکو ایوانکوویچ را پرداخت خواهد نمود.

عرب: بخش عمده ای از طلب برانکو را می دهیم، در خصوص تغییر اسپانسر آخر فصل تصمیم می گیریم

ایرج عرب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بانیما در خصوص حضور در سازمان لیگ و دیدارش با حیدر بهاروند گفت: جلسه خاصی نبود و فقط برای پرداختن به مسائل فی مابین باشگاه و سازمان لیگ این نشست را برگزار کردیم که در کل مفید واقع شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است کل طلب برانکو بعد از چند ماه به وی پرداخت گردد یا نه، خاطر نشان کرد: اگر خدا بخواهد پول برانکو فراهم شده است و می توانیم بخش عمده ای از طلب او را پرداخت کنیم که بخش دیگر آن را هم در مراحل بعد به وی پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به اینکه آیا این تیم در تابستان اردوی اروپایی خواهد داشت یا نه، عنوان نمود: به دنبال این هستیم که حتماً یک اردوی اروپایی داشتیم، هر چند که با شرایط موجود این کار سخت است، اما حتماً اقدامات لازم برای برپایی این اردو در دستور کار است.

عرب در واکنش به این موضوع که عنوان شده است پول قرارداد برانکو از اسپانسر باشگاه پرسپولیس تأمین نشده و از منابع دیگری که قرار است فصل بعد اسپانسر پرسپولیس شوند، فراهم شده، اظهار داشت: این مسائل داخلی باشگاه است که به آن پرداخته نگردد، بهتر است. به هر شکل ما سعی کردیم از منابع اسپانسری این پول را فراهم کنیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

وی همچنین در خصوص احتمال تغییر اسپانسر پرسپولیس برای فصل آینده نیز گفت: در این مورد هم الان نمی گردد صحبت کرد. در سرانجام فصل حتماً راجع به تغییر اسپانسر تصمیم لازم را خواهیم گرفت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در سرانجام راجع به طلب این باشگاه از فیفا که قرار است به وسیله فدراسیون پرداخت گردد نیز گفت: این طلب ما همچنان به قوت خود باقی است و منتظریم با کوشش فدراسیون هر چه زودتر به دست مان برسد. امیدواریم فدراسیون یک همت جانانه کند و این مشکل رفع گردد. به هرحال ما خیلی وقت است مکاتبه نموده ایم، اما به نتیجه ای نرسیدیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عرب: بخش عمده ای از طلب برانکو را می دهیم، در خصوص تغییر اسپانسر آخر فصل تصمیم می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرب: بخش عمده ای از طلب برانکو را می دهیم، در خصوص تغییر اسپانسر آخر فصل تصمیم می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید