همکاری 100 درصدی استادان دانشگاه آزاد اسلامی قائنات در آموزش مجازی دانشجویان

به گزارش وبلاگ بانیما، معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات گفت: اکنون 100 درصد استادان اعم از اعضای هیئت علمی و مدعو در قالب آموزش های مجازی همکاری دارند.

همکاری 100 درصدی استادان دانشگاه آزاد اسلامی قائنات در آموزش مجازی دانشجویان

مجید پاکدامن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری وبلاگ بانیما در قائنات با بیان اینکه در فاصله زمانی 20 اسفند 98 تا 16 فروردین 99 تعداد 775 کلاس به روش مجازی برنامه ریزی و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات اجرا شده است، اظهار کرد: با این وصف همه کلاس های برگزار نشده در نیمه نخست اسفند جبران شده و اکنون برنامه ارائه دروس، روال عادی خود را طی می کند.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات یادآور شد: اکنون 100 درصد استادان اعم از اعضای هیئت علمی و مدعو در قالب آموزش های مجازی همکاری دارند، دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی هم به میزان 100 درصد و دانشجویان مقاطع پایین تر به میزان 65 درصد در کلاس های مجازی حضور دارند و به تدریج بر تعداد وبلاگ بانیمان افزوده می شود.

پاکدامن با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات در زمینه آموزش الکترونیکی پیروز عمل کرده است، خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی به موقع، مسئولیت پذیری استادان، پایش مستمر کلاس ها و حضور و غیاب دقیق دانشجویان از عوامل مؤثر بر اجرای پیروز این برنامه ها بوده است.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "همکاری 100 درصدی استادان دانشگاه آزاد اسلامی قائنات در آموزش مجازی دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری 100 درصدی استادان دانشگاه آزاد اسلامی قائنات در آموزش مجازی دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید