واکنش ملی پوش کره جنوبی به غیبت جهانبخش و طارمی

به گزارش وبلاگ بانیما، کوان چانگ-هون امروز سه شنبه و همزمان با دومین روز از تمرینات تیم ملی فوتبال کره جنوبی قبل از ملاقات با ایران، جوابگوی سئوالات خبرنگاران کره ای بود.

واکنش ملی پوش کره جنوبی به غیبت جهانبخش و طارمی

چانگ با تاکید بر اینکه هنوز چیزی تمام نشده است، گفت: اگر در ترکیب اصلی باشم تمام تلاشم را برای موفقیت انجام می دهم. هنوز تمام بازیکنان به تیم اضافه نشده اند و بنابراین صحبتی هم نشده است. با این حال از اهمیت دو مسابقه پیش رو (ایران و امارات) مطلع هستم.

وی در پاسخ به این سئوال که تمرکز کره جنوبی برای بازی با ایران روی چه مواردی است؟ توضیح داد: چون هنوز همه بازیکنان جمع نشده اند، بحث خاصی صورت نگرفته است. وقتی همه بازیکنان به اردو بیایند، مربی درباره بازی ایران بیشتر به ما می گوید.

ملی پوش کره جنوبی در واکنش به مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن تیم ملی ایران و غیبت علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی در بازی با کره گفت: شاید طارمی و جهانبخش نقش مهمی در ایران داشته باشند اما نحوه بازی و نگرش ما تغییر نمی کند. فکر می کنم برای بازیکنان مهم است که از روشی که در ملاقات مقابل ایران دنبال می نمایند به خوبی مطلع باشند.

چانگ بعلاوه تاکید نمود که کره جنوبی شانس خوبی دارد تا در خانه خود به طلسم 11 ساله شکست ناپذیری ایران مقابل کره انتها بدهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش ملی پوش کره جنوبی به غیبت جهانبخش و طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ملی پوش کره جنوبی به غیبت جهانبخش و طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید