وقتی بازیکنان باتجربه از اتفاقات تلخ گذشته درس نمی گیرند، شکست در بحرین، تاوان خشم بی جا

به گزارش وبلاگ بانیما، بعضی بازیکنان باتجربه تیم ملی فوتبال ایران از جمله کاپیتان این تیم در شب شکست مقابل بحرین، عصبانی ظاهر شدند که این خشم روی تنها گل بحرین هم مؤثر بود.

وقتی بازیکنان باتجربه از اتفاقات تلخ گذشته درس نمی گیرند، شکست در بحرین، تاوان خشم بی جا

به گزارش وبلاگ بانیما، تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین دیدارش در رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 چین، مقابل بحرین باخت، شکستی تلخ که البته عوامل فنی هم داشته است، اما باید از منظر دیگری آن را نقد کرد.

دیدار شب گذشته (سه شنبه) با بحرین، از شروع مسابقه با حاشیه و جنجال همراه بود. فریادها و صدای ممتد سوت بحرینی ها هنگام پخش سرود ملی کشورمان یکی از عواملی بود که عصبانیت بازیکنان تیم ملی را به دنبال داشت، از همین رو از همان ابتدای بازی، بارها دیده شد که بازیکنان ایران با عصبانیت در زمین بازی می نمایند. شدت اعتراض های آنها به داور مسابقه بالا رفته بود و اولین اعتراض شدید را رامین رضاییان به داور مسابقه داشت.

تیم ملی سنگین ترین ضربه را درست از همین عصبانیت و اعتراض به داور خورد. در دقیقه 62 احسان حاج صفی در میانه زمین مرتکب خطایی شد که کوالنکو، داور ازبکستانی بازی به درست یا غلط، او را با کارت زرد جریمه کرد، جریمه ای که عصبانیت حاج صفی و اعتراض های شدیدتر او را به داور به دنبال داشت. درست پس از این اعتراض ها، بحرینی ها بازی را از سر دریافتد، توپی به سمت حاج صفی رفت که معین بود کاپیتان تیم ملی بدون تمرکز است و نتوانست کنترلی روی توپ داشته باشد تا با اشتباه او، توپ بار دیگر به بحرینی ها برسد، توپی که روی دروازه ارسال شد و در ادامه خطای پنالتی مجید حسینی را به دنبال داشت.

در دیدار مقابل بحرین، تیم ملی فوتبال کشورمان شاید از لحاظ فنی آنقدر که باید قدرتمند نشان نداد، اما آنهایی که بازی را دیدند، بحرین را هم مستحق برد نمی دانستند، با این حال یک اشتباه از کاپیتان تیم ملی روی عدم تمرکز باعث دریافت تمرکز از سایر بازیکنان تیم ملی هم شد تا اولین حمله بحرینی ها پس از این اتفاق، به پنالتی و گل منجر گردد. در دقایق پایانی بازی هم شاهد شدیدترین اعتراض ها از سوی سردار آزمون بودیم که معتقد بود داور مسابقه باید برای ایران پنالتی بگیرد که این اعتراض ها، کارت زرد را برای او به دنبال داشت.

در چنین شرایطی باید از بازیکنان تیم ملی به خصوص بازیکنان باتجربه ای چون سردار آزمون یا احسان حاج صفی که بازوبند کاپیتانی را هم به بازو بسته، سؤال کرد که چرا همچنان به تصمیمات داور مسابقه معترض هستند و شدیدترین اعتراض ها را انجام می دهند، اتفاقی که باعث از بین رفتن تمرکز می گردد و تیم ملی یک بار شدیدترین ضربه را از این ناحیه خورده است؟ دیدار نیمه نهایی جام ملت های آسیا با ژاپن و اعتراض به داور مسابقه که بازگویی آن اتفاقات، تکرار است، تکراری که امیدوار بودیم برای بازیکنان تیم ملی درس بزرگی باشد، اما در بحرین باز هم این اشتباه تکرار شد تا تیم ملی ضربه اش را بخورد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وقتی بازیکنان باتجربه از اتفاقات تلخ گذشته درس نمی گیرند، شکست در بحرین، تاوان خشم بی جا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی بازیکنان باتجربه از اتفاقات تلخ گذشته درس نمی گیرند، شکست در بحرین، تاوان خشم بی جا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید