کنایه تند نماینده قم به رئیس جمهور درباره کرونا ، فرمانده گردانمان هم کرونایی شد؛ دیگر فرمانده نداریم

به گزارش وبلاگ بانیما، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بنابر توصیه پزشکان به دلیل ارتباط زیاد با بیماران کرونایی و سرکشی به احوالات آنها به قرنطیه می رود. البته نماینده قم در مجلس تاکید می کند او به کرونا مبتلا شده است.

کنایه تند نماینده قم به رئیس جمهور درباره کرونا ، فرمانده گردانمان هم کرونایی شد؛ دیگر فرمانده نداریم

به گزارش وبلاگ بانیما، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس از مثبت بودن تست کرونای رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد و در توییتر نوشت: آقای رئیس جمهور گفتند فرمانده عملیات بر علیه کرونا وزیر بهداشت است. خوب مرکز کرونا گفتید قم است. چرا فرمانده به قم نمیاد ضمن اینکه آزمایش رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم هم که مثبت اعلام شده یعنی ما فرمانده گردانمان هم که مجروح شده و فرمانده نداریم. {جزئیات}

دانشگاه علوم پزشکی قم در این زمینه با صدور اطلاعیه ای گفت: از آنجایی که دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، در طی روزهای گذشته در تماس مکرر با بیماران مبتلا به کرونا بوده است، بنا بر توصیه پزشکان باید مدتی در قرنطینه تحت نظر قرار گیرند. به همین دلیل طی حکمی از سوی دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر علی ابرازه به عنوان قائم مقام رئیس دانشگاه منصوب شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "کنایه تند نماینده قم به رئیس جمهور درباره کرونا ، فرمانده گردانمان هم کرونایی شد؛ دیگر فرمانده نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه تند نماینده قم به رئیس جمهور درباره کرونا ، فرمانده گردانمان هم کرونایی شد؛ دیگر فرمانده نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید