مصاحبه با بازیگر و کارگردان دودکش در سریالیست

به گزارش وبلاگ بانیما، تهران (پانا) - برنامه سریالیست امشب در قسمت تازه خود میزبان بازیگر و کارگردان سریال دودکش است و پرونده هفته هم به تغییر شغل بازیگران و مجریان اختصاص دارد.

مصاحبه با بازیگر و کارگردان دودکش در سریالیست

در قسمت تازه سریالیست که امشب پنجشنبه 25 شهریور روی آنتن می رود، پدرام کریمی میزبان الهام اخوان بازیگر سریال دودکش است و با برزو نیک نژاد کارگردان این سریال هم به صورت تصویری مصاحبه می نماید. مجموعه محبوبی که فصل دوم آن تیر و مرداد ماه سالجاری از شبکه یک پخش و پربیننده شد.

در بخش نوستالژی رسول نجفیان بازیگر پیشکسوت به برنامه می آید و از خاطرات سریال قدیمی کاکتوس می گوید؛ مجموعه ای که در سه فصل از سال 77 تا 83 به کارگردانی محمدرضا هنرمند از شبکه یک سیما پخش شد و زنده یاد خسرو شکیبایی هم در آن به ایفای نقش می پرداخت.

اجرای بخش پرونده این هفته را فرهاد جم برعهده دارد و در مصاحبه با کریمی موضوع تغییر شغل در عرصه بازیگری و اجرا را آنالیز می نماید؛ بازیگرانی که مجری شدند و یا مجریانی که بازیگر شدند.

سریالیست به تهیه کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه هر هفته ساعت 23:15 روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مصاحبه با بازیگر و کارگردان دودکش در سریالیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه با بازیگر و کارگردان دودکش در سریالیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید