راهنمای سفر

شناسایی 2 فرد مبتلا به کرونا در اردوی اتلتیکومادرید در آستانه بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا

در فاصله سه روز مانده به مصاف اتلتیکومادرید و لایپزیگ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تست کرونای دو تن از اعضای این تیم مثبت شد.

12 مهر 1399

معرفی کامل جاذبه های عشق آباد در ترکمنستان

جاذبه های عشق آباد ترکمنستانیکی از زیباترین شهرهای ترکمنستان که نشانه هایی از ایران باستان را در خود دارد، شهر عشق آباد است. جاذبه های عشق آباد ترکمنستان پر از بناهای تاریخی و دیدنی های جذاب با مردمی مهربان است که می تواند در لیست سفرهای گردشگران و توریست...

30 تیر 1398

بازدید معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن بازدید از این ستاد، در نشست مشترک با حضور نمایندگان دستگاه های عضو ستاد شرکت کرد.

10 تیر 1398

ظریف: برگزاری جشن نوزور نشانه امیدواری ایرانیان است

تهران- خبرنگاران- وزیر خارجه ایران در پیغام نوروزی خود گفت اینکه مردم ایران در میانه تحریم ها و فشارهای بی سابقه، غیرانسانی و غیرقانونی آمریکا برای از بین بردن معشیت آنان نوروز را جشن می گیرند، نشان دهنده بزرگواری و قاطعیت آنان در امیدواری است.

8 تیر 1398

برنامه های سفر ریاست جمهوری به استان گیلان تشریح شد

به گزارش خبرنگاران، مصطفی سالاری شامگاه یکشنبه در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به سفر رئیس جمهوری طی هفته جاری به استان گیلان، اظهار کرد: در این سفر تعدادی از پروژه ها در بخش های مختلف مورد بهره برداری قرار می گیرد.

1 تیر 1398

فیلم ، رهبر کره شمالی با قطار به دیدار ترامپ رفت

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز شنبه با بدرقه رسمی کشورش را به مقصد ویتنام ترک کرد.

28 خرداد 1398

بهترین مکان ها برای دریافت عکس اینستاگرامی در تفلیس!

تجربه عکاسی در تفلیسشهر تفلیس، پایتخت گرجستان مملو از مکان ها و جاذبه های زیبا برای بازدید و عکاسی است. این شهر ترکیبی زیبا از سنت و مدرنیته است و ساختمان های تاریخی و قدیمی به زیبایی هر چه تمام تر در کنار بناها و ساختمان های مدرن قرار گرفته اند. عکاسی...

11 خرداد 1398