آتش سوزی و زندگی اندوخته دار در صدر رشته های حق بیمه ساز در بیمه ما

به گزارش وبلاگ بانیما، شرکت بیمه ما گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به خاتمه آبان ماه را منتشر کرد که بر اساس آن، این شرکت بیمه ای خصوصی، از اول فرودین ماه تا خاتمه ماه هشتم سال جاری، 9.150 میلیارد و 760 میلیون ریال بیمه نامه فروخته است.

آتش سوزی و زندگی اندوخته دار در صدر رشته های حق بیمه ساز در بیمه ما

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بانیما، شرکت بیمه ما که با نماد ما و سرمایه 4.000 میلیارد ریال یکی از نمادهای بیمه ای فعال در بازار سرمایه کشور است، در 8ماهه سال جاری مبلغی معادل 3.905 میلیارد و 784 میلیارد ریال هم به بیمه گزاران خود خسارت پرداخت نموده است.

بر اساس این گزارش، رشته آتش سوزی در صدر رشته های بیمه ای این شرکت از لحاظ فراوری حق بیمه قرار گرفته است و 30 درصد از حق بیمه ها معادل 2.726 میلیارد و 345 میلیون ریال از کل حق بیمه های شرکت را تا خاتمه آبان به خود اختصاص داده است.

بر اساس این گزارش، رشته بیمه زندگی اندوخته دار نیز در بین رشته های بیمه ای بیمه ما در صندلی دوم از لحاظ حق بیمه قرار گرفته و 18 درصد از حق بیمه های کل شرکت معادل 1.679 میلیارد و 447 میلیون ریال حق بیمه در این رشته فراوری شده است.

بر این اساس، 17 درصد از حق بیمه های شرکت بیمه ما معادل 1.522 میلیارد و 757 میلیون ریال هم در رشته ثالث اجباری فراوری شده و صندلی سوم را در این زمینه به این رشته اعطا نموده است.

رشته درمان هم با اختصاص 11 درصد حق بیمه های شرکت بیمه ما معادل 981میلیارد و 654 میلیون ریال، در صندلی چهارم در بیمه رشته های بیمه ای شرکت بیمه ما قرار گرفته است.

در عین حال، این رشته در بخش خسارت های پرداختی بیمه ما در 8 ماهه سال جاری، در صندلی نخست قرار گرفته و 22 درصد خسارت های پرداختی معادل 868 میلیارد و 548 میلیون ریال به رشته درمان تعلق گرفته است.

همچنین رشته زندگی اندوخته دار نیز 21 درصد خسارت های پرداختی این شرکت معادل 838 میلیارد و 308 میلیون ریال را از آن خود نموده است.

ثالث اجباری هم در بخش خسارت با 16 درصد کل خسارت های پرداختی، در صندلی بعدی قرار گرفته و شرکت بیمه ما تا خاتمه آبان ماه سال جاری، 643 میلیارد و 669 میلیون ریال خسارت به زیان دیدگان ثالث اجباری پرداخت نموده است.

میزان خسارت پرداختی شرکت بیمه ما در رشته آتش سوزی هم در این مدت، 370 میلیارد و 325 میلیون ریال اعلام شده که معادل 9 درصد کل خسارت های پرداختی شرکت است.

این گزارش حاکی است، بیمه ما در 8 ماهه 398 میلیارد و 396 میلیون ریال نیز بیمه نامه زندگی غیراندوخته دار فروخته است که جمع کل بیمه های زندگی این شرکت را با احتساب بیمه های زندگی اندوخته دار به 2.077 میلیارد و 843 میلیون ریال رسانده است.

در عین حال شرکت بیمه ما در یک ماهه منتهی به خاتمه آبان 99 نیز 1.363 میلیارد و 968 میلیون ریال بیمه نامه فروخته و 504 میلیارد و 915 میلیون ریال خسارت به زیان دیدگان پرداخت نموده است.

سهم بیمه درمان و ثالث اجباری در حق بیمه فراوریی در یک ماهه، 14 درصد و سهم خسارت آنها به ترتیب 24 درصد و 25 درصد بوده است.

رشته آتش سوزی هم در یک ماهه منتهی به خاتمه ماه دوم پاییز سال جاری، سهم 14 درصدی در حق بیمه فراوریی و سهم دو درصدی در خسارت پرداختی داشته است.

نکته جالب توجه در آمار منتشره، اختصاص 33 درصد حق بیمه های فراوریی شرکت بیمه ما در یک ماهه به رشته های بیمه زندگی اعم از اندوخته دار و غیراندوخته دار است.

->

منبع: خبرگزاری آریا

به "آتش سوزی و زندگی اندوخته دار در صدر رشته های حق بیمه ساز در بیمه ما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی و زندگی اندوخته دار در صدر رشته های حق بیمه ساز در بیمه ما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید