آشنایی با اقامتگاه های کاپادوکیه

به گزارش وبلاگ بانیما، آشنایی با کاپادوکیه

با خبرنگاران همراه باشید تا با اقامتگاه های معروف کاپادوکیه بیشتر آشنا شوید. کاپادوکیه یکی از منطقه ها گردشگری در ترکیه است.

آشنایی با اقامتگاه های کاپادوکیه

از یک شب ترکی لذت ببرید

با شرکت در نمایش شب ترکی (Turkish Night Show) - که در چندین جا در کاپادوکیه برگزار می گردد - می توانید موسیقی کوچه بازاری سنتی که مخصوص منطقه ها مختلف ترکیه است را به دیدن بنشینید. جهانگردان به این نمایش زنده بسیار علاقه دارند و بعد از یک روز گشت و گذار در منظره ها، از آن لذت می برند و البته می توانند در آن شرکت هم بکنند. این نمایش، بعلاوه روش خوبی برای شناخت فرهنگ محلی است.

کجا اقامت داشته باشید؟

خانه های اهالی کاپادوکیه از سنگ نرم تراشیده شده و از آنها می توان به عنوان غار هم برای استراحت استفاده کرد. در کمال تعجب، هتل هایی هم از این خانه های سنگی ساخته شده است. اقامتگاه های پیشنهادی ما عبارتند از:

آرگوس در کاپادوکیه

این هتل لوکس، تجربه خوبی برای شما فراهم می کند: در بستر یک صومعه باستانی ساخته شده، اتاق های میهمان در آن در شش ساختمان پخش شده اند و همگی به وسیله یک تونل پنج و نیم کیلومتری و یک شهر زیرزمینی، به هم متصل می شوند. این هتل که زمانی شبکه ای زیرزمینی از گذرگاه ها و نیز پناهگاهی برای پنهان شدن بود، اکنون منظره ها تاریخی منحصر به فردی ارائه می کند و بعلاوه دارای حوضچه های غار نیز هست.

تعداد اتاق: 51

اقامتگاه غار کاپادوکیه و اسپا

از داخل این هتل لوکس که دقیقاً درون کوه ساخته شده، می توان تمامی منطقه کاپادوکیه را دیدن کرد. بعلاوه، علیرغم اینکه دیوار های اتاق های آن، به شکل و شمایل غار هستند، دارای امکانات مدرنی هستند. بعلاوه، این هتل به خاطر تجربه آرامش بخشی که برای گردشگران به ارمغان می آورد نیز زبانزد است.

تعداد اتاق ها: 79 اتاق و 26 سوییت

هتل موزه کاپادوکیه

این هتل موزه، ترکیب منحصر به فردی است از زمین و ویرانه ها؛ بعضی دست نخورده و بعضی که به طرز زیبایی بازسازی شده اند. جالب است که اتاق های این هتل اصلاً شبیه به هم نیستند. مفهوم غیرمعمول موزه زنده بدان معناست که از درون اتاق های غار مانند و به ویژه بازسازی شده آن، می توان به دیدنی نمای زیبایی از منظره ها کاپادوکیه پرداخت. این هتل برای دوستداران تاریخ، جای بسیار هیجان انگیزی است.

منبع: الی گشت

به "آشنایی با اقامتگاه های کاپادوکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با اقامتگاه های کاپادوکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید