شروع به کار نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی از 22 مرداد

به گزارش وبلاگ بانیما، خبرنگاران آنلاین:شهردار منطقه 12 از شروع به کار نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی از 22 مرداد اطلاع داد و گفت: امیدوارم منطقه 12 پایگاهی مهم برای هنرهای نمایشی و سنتی گردد.

شروع به کار نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی از 22 مرداد

علی محمد سعادتی در گفت وگو با شهرنوشت در مورد شروع به کار نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی به میزبانی شهرداری منطقه 12 گفت: این جشنواره که بخش های مختلفی دارد از سه شنبه 22 مرداد در عمارت کاظمی شروع و تا شنبه 26 مرداد ادامه دارد.

او اضافه نمود: علاقه مندان به نمایش های آیینی و سنتی در این ایام می توانند از ساعت 21 تا 23 شاهد نمایش هایی با اجرای هنرمندان شهرهای مختلف کشور باشند.

شهردار منطقه 12 مطرح نمود: پایگاه هایی در قلب مرکزی تهران تشکیل داده ایم و امیدواریم منطقه 12 پایگاهی مهم برای هنرهای نمایشی و سنتی گردد و همکاری نسل جوان را در این زمینه بیشتر داشته باشیم.

سعادتی توضیح داد: در شهر تهران در حوزه های نمایشی، موسیقی و خوشنویسی ظرفیت های بالایی داریم. حمایت های شورای شهر و شهرداری ها باعث شده است تا به سمت نهادی حمایت گر پیش برویم و به دنبال این هستیم که نهادی مهم در زمینه حمایت گری فرهنگی باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "شروع به کار نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی از 22 مرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی از 22 مرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید