ائتلاف قلعه نویی و گل محمدی علیه مجیدی

به گزارش وبلاگ بانیما، خبرنگاران ورزشی: سرمربیان 2 باشگاه گل گهرسیرجان و پرسپولیس به تقسیم امتیازات لیگ برتر به سود استقلال همچنان معترض هستند.

ائتلاف قلعه نویی و گل محمدی علیه مجیدی

راهنمایی گل گهر سیرجان به عهده امیر قلعه نویی است.گل گهر سیرجان با حکم کمیته انضباطی در 3 بازی مغلوب شد. گل گهر سیرجان از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی صعود کرد. گل گهر سیرجان با 12 امتیاز در رده هشتم لیگ برتر قرار گرفته است. مهاجم گابنی گل گهر سیرجان فعلا اجازه بازی ندارد.

به گزارش وبلاگ بانیما ورزشی، در روز 25 آذر ماه امسال حکم کمیته انضباطی در مورد مهاجم گابنی گل گهر صادر شد. طبق این حکم شاگردان قلعه نویی در 3 مسابقه پیکان، سپاهان و استقلال که از مهاجم گابنی استفاده نموده بودند با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شدند.

با اینکه جدول لیگ برتر بعد از این حکم تغییر کرد و بلافاصله امتیازات تازه اعمال شد؛ اما هنوز طبق قانون کمیته استیناف می تواند رای دیگری صادر کند.

با این اوصاف گل گهر دوباره می تواند به جمع مدعیان بازگردد و با توجه به فیروزه ای پوشان سیرجانی مقابل استقلال به تساوی بدون گل رسیدند. استقلال به امتیاز 26 خواهد رسید.

بعد از اعلام این حکم امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی بارها نسبت به افزایش امتیازات استقلال اعتراض نموده اند . آنها معتقدند حداقل با صدور قطعی حکم به وسیله کمیته استیناف تغییرات در جدول تغییرات امتیاز لحاظ می شد. در شرایط فعلی ائتلاف ناخواسته ای میان سرمربی گل گهر سیرجان و پرسپولیس علیه مجیدی شکل گرفته است.

در هر حال شاگردان مجیدی از نظر روحی در سطح بالایی قرار دارند و فرایند خوبی در لیگ برتر دارند. حتی اگر این تغییر جدول تنها چند هفته دیگر پاک گردد، آن ها به لحاظ روحی برترین استفاده را از این حکم موقت انضباطی بردند.

باید دید در نهایت شرایط جدول چگونه خواهد شد.

منبع: رکنا

به "ائتلاف قلعه نویی و گل محمدی علیه مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ائتلاف قلعه نویی و گل محمدی علیه مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید