ویژگی مثبتی که استقلال را مدعی اول قهرمانی کرد

به گزارش وبلاگ بانیما، به اعتقاد بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال ویژگی مثبتی که آبی پوشان نسبت به سال های گذشته دارند، انسجام تیمی آنهاست که شاگردان مجیدی را تبدیل به مدعی اول قهرمانی نموده است.

ویژگی مثبتی که استقلال را مدعی اول قهرمانی کرد

فرد ملکیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بانیما، درباره عملکرد آبی پوشان در بازی جام حذفی مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: بازی خوبی نبود، اما نکته مثبت این ملاقات آن بود که استقلال به پیروزی رسید و به مرحله بعد صعود کرد. آبی پوشان با نتایج خوبی که در نیم فصل اول لیگ گرفتند، به لحاظ روحی و روانی در سطح عالی قرار دارند و این موضوع باعث شده است که استقلال در روزی که خوب هم نیست برنده می گردد، اینکه استقلال تحت هر شرایطی در پی پیروزیت است یک امتیاز خوب برای شاگردان مجیدی به شمار می آید.

وی ادامه داد: شرایط جام حذفی نسبت به لیگ دشوارتر بوده و ممکن است با یک اشتباه یک جام را به راحتی از دست بدهید. در جام حذفی هر بازی یک فینال به شمار میرود و بازیکنان حق اشتباه ندارند. پیکان هم تیم قابل احترامی است و مقابل استقلال با قدرت بازی کرد و چند موقعیت خوب گلزنی هم داشت که بازیکنان این تیم بهره ای نبردند. در کل و به اعتقاد من ویژگی مثبتی که استقلال نسبت به سال های گذشته دارد، انسجام تیمی آبی پوشان است که تیمِِ مجیدی را تبدیل به مدعی اول قهرمانی این فصل نموده است.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که تیمِ مجیدی می تواند پیروزیت نیم فصل اول را تا سرانجام لیگ ادامه دهد و قهرمان گردد، مطرح نمود: استقلال کامل ترین تیم لیگ به شمار میرود و پتانسیل بالایی از خود نشان داده است. ممکن است تا حدودی به لحاظ شکل بازی عملکرد این تیم در حد عالی نباشد، ولی استقلال نتیجه گرفته است. این تیم در حال حاضر به لحاظ ساختار دفاعی عملکرد خوبی داشته است که یک فاکتور بسیار مهم برای پیروزیت به شمار میرود. برای تیمی که در پی قهرمانی است کسب نتیجه مهمتر از کیفیت و زیبایی فوتبال است. آبی پوشان علاوه بر گل های کمی که دریافت کردند، بیشترین گل را هم در بین تیم های دیگر به ثمر رساندند و اگر در نیم فصل دوم همین فرایند را ادامه دهند، شک نکنید در سرانجام فصل قهرمان خواهند شد.

ملکیان در سرانجام گفت: همانطور که گفتم استقلال در این فصل پتانسیل بسیار بالایی دارد و از شانس بالایی برای قهرمانی در هر دو جام برخوردار است. قطعاً این تیم می تواند با برنامه ریزی درست در هر دو جام پیروز گردد. تیمِ مجیدی در لیگ برتر با پرسپولیس سه امتیاز فاصله دارد و باید این فاصله را افزایش دهد. در حال حاضر همه چیز دست خود استقلال است و باید کار خودش را انجام دهد و کاری به نتایج سایر رقبا نداشته باشد. شاگردان مجیدی اگر روی بازی های خودشان متمرکز باشند این توانایی را دارند که چند هفته زودتر قهرمان شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ویژگی مثبتی که استقلال را مدعی اول قهرمانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی مثبتی که استقلال را مدعی اول قهرمانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید