این 4 سری گوشی سامسونگ از این به بعد فقط سالی 2 بار آپدیت می شوند

به گزارش وبلاگ بانیما، سامسونگ مدتی قبل آپدیت های امنیتی را برای 4 گوشی گلکسی S21، گلکسی S20، S9 و تعدادی گوشی سری گلکسی A منتشر کرد. برنامه ریزی سامسونگ برای انتشار آپدیت های امنیتی به صورت ماهانه، سه ماه یک بار و دو سال یک بار است. حالا طبق اعلام سامسونگ، گوشی های گلکسی A20s، A30s، A50s و A70s از این به بعد و تا اطلاع ثانوی فقط دو بار در سال آپدیت امنیتی دریافت می نمایند.

این 4 سری گوشی سامسونگ از این به بعد فقط سالی 2 بار آپدیت می شوند

ماه گذشته هم گلکسی A10s راهی این فهرست شد. با توجه به اینکه طبق اعلام سامسونگ گوشی های 2019 یا نوتر حداقل به مدت 4 سال آپدیت امنیتی دریافت می نمایند، پس تمام این مدل ها هم حداقل تا سال 2023 از این آپدیت ها بهره مند خواهند شد.

در این آپدیت های امنیتی به غیر از ارائه اصلاحات ارائه شده از طرف گوگل، خود سامسونگ هم بعضی از مسائل امنیتی به خصوص را رفع می نماید. گوشی های گلکسی A20s، A30s، A50s و A70s همراه با اندروید 9 راهی بازار شدند و همان طور که سامسونگ وعده داده بود، تمام آن ها دو نسخه بعدی اندروید را دریافت نموده اند.

سامسونگ بعلاوه تعدادی از گوشی های خود را از فهرست آپدیت ها حذف نموده و این یعنی دیگر هیچ آپدیتی دریافت نمی نمایند. به طور معین گلکسی A2 Core، J4 Core، J7 پلاس، گلکسی تب E 8 Refresh و گلکسی ویو 2 دیگر از آپدیت های امنیتی بهره مند نخواهند شد.

اگرچه سامسونگ وعده داده که بیشتر گوشی ها از 4 سال آپدیت امنیتی بهره می برند، ولی با کاهش تعداد این آپدیت ها برای گوشی های قدیمی می تواند توجه بیشتری به گوشی های نو نشان دهد. روی هم رفته در حال حاضر سامسونگ در زمینه آپدیت گوشی های خود یکی از برترین شرکت های زیست بوم اندروید محسوب می گردد.

منبع: Android Police

منبع: دیجیکالا مگ

به "این 4 سری گوشی سامسونگ از این به بعد فقط سالی 2 بار آپدیت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 4 سری گوشی سامسونگ از این به بعد فقط سالی 2 بار آپدیت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید