باشگاه های استقلال و پرسپولیس باید به بخش خصوصی واگذار شوند

به گزارش وبلاگ بانیما، احمد علیرضا بیگی ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: متأسفانه هم اکنون از بودجه عمومی کشور برای تأمین هزینه های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هزینه می گردد و با توجه به اصل 44 قانون اساسی تمام مدیریت های این چنینی که دولت در آنها ورود نموده است، باید تحویل داده گردد.

باشگاه های استقلال و پرسپولیس باید به بخش خصوصی واگذار شوند

وی با تاکید بر اینکه باید هر چه زودتر باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار گردد، گفت: برای واگذاری این دو تیم هیچ اصراری از طرف دولت مشاهده نمی گردد و آنها به دولتی نگه داشتن این دو تیم که هزینه های بالایی نیز دارند تاکید می نمایند.

بیگی با تاکید بر اینکه استفاده از پول بیت المال برای این دو باشگاه درست نیست، ادامه داد: چون این دو باشگاه دولتی هستند در بعضی مواقع نیز مهندسی هایی در نتایج می گردد تا آنها در بالای جدول مسابقات قرار گیرند. دولت باید در مسیری حرکت کند که خود را از این ذهنیت ها دور سازد.

این نماینده مجلس سپس ابراز داشت: باید اصل 44 قانون اساسی در رابطه با واگذاری ها رعایت گردد، باید در فوتبال نیز شفاف سازی ها نهادینه گردد و بدون شک اگر فقدان شفافیت نبود در واگذاری ها مسئله ای نداشتیم.

وی گفت: نمایندگان آذربایجان شرقی و سایر استان ها نیز در این زمان حساس کنونی بارها تذکرات را به وزارت ورزش و دولت اعلام نموده اند و به دنبال آن هستیم که وزارت ورزش در اجرای عدالت و گسترش ورزش در نقاط مختلف کشور کوشش کند.

بیگی به واگذاری باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی نیز اشاره نمود و گفت: این واگذاری خیلی پیروز بود و از نظر مالی هیچ شبهه ای در اداره باشگاه تراکتورسازی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "باشگاه های استقلال و پرسپولیس باید به بخش خصوصی واگذار شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه های استقلال و پرسپولیس باید به بخش خصوصی واگذار شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید