برگزاری همایش پیاده روی در بروجن، پخش مستقیم از شبکه سراسری

به گزارش وبلاگ بانیما، همایش بزرگ پیاده روی صبح جمعه با حضور گسترده مردم در جهت شهر بروجن - منطقه نمونه گردشگری سیاسرد برگزار گشت.

برگزاری همایش پیاده روی در بروجن، پخش مستقیم از شبکه سراسری

مردم ورزش دوست بروجن راستا شش کیلومتری راستا شهر بروجن - منطقه نمونه گردشگری سیاسرد را پیاده روی کردند و مراسم پایانی و اجرای مراسم قرعه کشی در منطقه نمونه گردشگری سیاسرد برگزار شد.

فرماندار بروجن در مراسم پایانی این همایش پیاده روی گفت: بروجن یکی از شهرستان های مهم استان چهارمحال و بختیاری است که در حوزه گردشگری توانمندی های بسیاری دارد.

سیف الله فیاضی گفت: این شهرستان دارای ظرفیت های بالای گردشگری بسیاری مانند وجود تالاب های گندمان و چغاخور، منطقه گردشگری سیاسرد، جاذبه های تاریخی و طبیعی و... است که مسافران می توانند به این شهرستان سفر کنند و از زیبایی های این منطقه بهرمند شوند.

وی اضافه کرد: بروجن یکی از شهرهای فرهنگی استان به شمار می رود که اندیشمندان و نخبگان، شاعران، پزشکان و ... بسیاری را در خود پرورش داده است.

فرماندار بروجن در ادامه تاکید کرد: ورزش نقش مهمی در سلامتی افراد جامعه دارد و ورزش های همگانی مانند همایش های پیاده روی جدا از نقش تاثیر گذار در سلامتی انسان موجب تقویت سلامت روان افراد می شود.

چهارمحال و بختیاری ظرفیت تبدیل به یکی از قطب های تمرین اردوهای تیم ملی را دارد

مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش پیاده روی گفت: استان چهارمحال و بختیاری به واسطه قرار دریافت در ارتفاع بالا از سطح دریا ظرفیت تبدیل به یکی از قطب های ورزشی تمرین اردوهای تیم ملی را دارد.

عبدالرحمان قاسمی اذعان داشت: چهارمحال و بختیاری توانسته در بسیاری از رشته های ورزشی افتخارات ارزشمندی را در کشور و سطح بین المللی کسب کرده است.

وی اضافه کرد: ورزش های همگانی نقش مهمی در ترویج فرهنگ ورزش در جامعه دارد و حضور خانواده ها در ورزش های همگانی موجب تشویق افراد در برنامه های ورزشی می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری با تقدیر از برگزار کنندگان این همایش پیاده روی، بیان نمود: ترویج فرهنگ ورزش موجب ایجاد روحیه نشاط در جامعه می شود.

مراسم پایانی همایش پیاده روی با مجری گری بهزاد کاویانی مجری ورزشی شبکه سوم سیما در منطقه سیاسرد بروجن برگزار شد و این همایش به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شد.

خواندن اشعار محلی توسط شاعر بروجنی، اجرای برنامه توسط یک خواننده محلی بروجنی، اجرای برنامه ورزشی توسط ورزشکاران نینجارنجر و ورزشکاران نونهال طناب زن، اجرای مراسم قرعه کشی و... از دیگر برنامه های این همایش پیاده روی بود که برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری همایش پیاده روی در بروجن، پخش مستقیم از شبکه سراسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش پیاده روی در بروجن، پخش مستقیم از شبکه سراسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید