تدوین تقویم گردشگری کاشان

به گزارش وبلاگ بانیما، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان از تدوین تقویم گردشگری این شهر اطلاع داد.

تدوین تقویم گردشگری کاشان

به گزارش وبلاگ بانیما به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، مهران سرمدیان رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان در حاشیه افتتاح اقامتگاه سنتی ملک اظهار کرد: کاشان در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته به گردشگری که از 23 تا 26 بهمن در تهران برگزار می گردد، حضور متفاوتی خواهد داشت.

سرمدیان از آماده سازی تقویم گردشگری کاشان اطلاع داد و اضافه نمود: در حال آنالیز آسیب های گردشگری کاشان هستیم تا در سال 98 با برطرف این موارد شاهد رونق گردشگری در شهرستان باشیم و ضریب ماندگاری را از 1.5 روز به سه الی چهار روز برسانیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان با بیان اینکه 75 موسسه گردشگری در کاشان وجود دارد، اضافه نمود: هفت هتل یک تا چهار ستاره و چهار هتل آپارتمان، چهار سفره خانه سنتی، یک کافه تریا سنتی، 16 دفتر خدمات مسافرتی، چهار میهمان پذیر و 10 اقامتگاه بوم گردی در کاشان وجود دارد.

او گفت: چهار مجتمع بین راهی و دو آکادمی گردشگری در کاشان وجود دارد و افرادی که در موسسات گردشگری فعالیت دارند باید تحت آموزش قرار گیرند تا واحدهای آموزشی تقویت شوند.

سرمدیان از بهره برداری 17 واحد اقامتی تا نیمه اول سال 98 در کاشان اطلاع داد و اضافه نمود: بیش از هزار و 800 تخت اقامتی در شهرستان کاشان وجود دارد.

سرمدیان ضمن اشاره به راه اندازی ربات گردشگری کاشان اظهار کرد: اقامتگاه سنتی شاسوسا در کاشان نیز در روز چهارشنبه هفته جاری توسط رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: میراث آریا

به "تدوین تقویم گردشگری کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین تقویم گردشگری کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید