تصمیم هند درخصوص عدم پرواز در حریم هوایی ایران

به گزارش وبلاگ بانیما، خطوط هواپیمایی کشوری هند به بهانه شدت دریافت تنش ها در منطقه از تغییر برنامه های پروازی خود اطلاع داد.

تصمیم هند درخصوص عدم پرواز در حریم هوایی ایران

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بانیما، خطوط هواپیمایی کشوری هند شنبه به بهانه شدت دریافت تنش ها در منطقه اظهار داشت که تصمیم گرفته از پرواز بر فراز حریم هوایی ایران خودداری کند.

به نوشته وبگاه دکان کرانیکل هواپیمایی کشوری هند در این زمینه اعلام نموده که خطوط هوایی این کشور از راستا مناسب دیگری پرواز خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، به دنبال سرنگون شدن یک فروند پهپاد آمریکایی متجاوز به حریم هوایی ایران، بعضی شرکت های هواپیمایی مسافربری از تعلیق پروازهای خود از حریم هوایی ایران به واسطه تنش های موجود خبر دادند.

این در حالی است که سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران امروز اظهار کرد که آسمان ایران بارها از سوی مجامع هوانوردی جهان به عنوان امن ترین آسمان منطقه به جهان معرفی شده و در سال های قبل آسمان خود را برای عبور پروازهای شرکت های هواپیمایی مختلف از سراسر جهان باز اعلام نموده و با کنترل تردد هوایی ایمن، مطمئن و کارآمد پایبندی خود به قوانین بین المللی را به جهانیان اثبات نموده است.

خطوط هوایی آمریکا، انگلیس ، آلمان و امارات از جمله نخستین خطوط هوایی بودند که به بهانه شدت دریافت تنش ها، برنامه های پروازی خود را تغییر دادند. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس

به "تصمیم هند درخصوص عدم پرواز در حریم هوایی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم هند درخصوص عدم پرواز در حریم هوایی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید