تمرکز تیم ملی هندبال برکارهای دفاعی، نظر مثبت فرناندز روی لژیونرها

به گزارش وبلاگ بانیما، اردوی تیم ملی هندبال مردان ایران در دو گروه الف و ب برای آماده سازی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی از روزهای اول و چهارم مهرماه در تالار هندبال تهران شروع شده است. مانول مونتایا فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم ملی هم در این مدت از هر دو اردو بازدید نموده و قرار است دعوت شدگان به اردو تحت قالب تیم الف و ب با یکدیگر مسابقه دهند.

تمرکز تیم ملی هندبال برکارهای دفاعی، نظر مثبت فرناندز روی لژیونرها

محسن طاهری مربی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران در مورد فرایند برگزاری اردوهای تدارکاتی در تهران، گفت: خدا را شکر دومین اردوی تیم ملی انسجام بیشتری از اردوی نخست دارد و بعلاوه بچه ها انگیزه بیشتری دارند. امیدوارم همین فرایند ادامه داشته باشد و بتوانیم در نهایت تیمی قوی و با انگیزه را راهی رقابت های قهرمانی آسیا کنیم.

وی با اشاره به سطح آمادگی بازیکنان در دومین اردوی تیم ملی اضافه نمود: طبیعی است که بازیکنان چون تازه از لیگ به اردو ملحق شده اند، خسته باشند چون زمانی برای ریکاوری نداشتن. با این حال آنها با انگیزه کار می نمایند. در حال حاضر روی آمادگی جسمانی بچه ها نمی توانیم کار کنیم چون در لیگ برتر حتماً اذیت می شوند. اگر زمانی حس کنیم نیازمند کار بیشتری در این زمینه هستیم، حتماً زمان و برنامه ای به این امر اختصاص خواهیم داد.

طاهری درباره برنامه های سرمربی تیم ملی در دومین اردوی تیم ملی توضیح داد: برنامه فرناندز در دومین اردوی آماده سازی، کار روی سیستم های دفاع باز است. بعلاوه روی تاکتیک های حمله هم متمرکز هستیم. بعلاوه امروز عصر و آدینه صبح دو بازی محبت آمیز با تیم ملی ب داریم و بنا داریم طی این دو بازی سطح پیشرفت بازیکنان را در سیستم هایی که مانوئل روی آنها متمرکز است، محک بزنیم و بسنجیم.

وی در مورد لژیونرهای هندبال هم بیان نمود: فرناندز بازی لژیونرها را رصد می نماید و نظر مثبتی هم روی عملکرد بعضی لژیونرها دارد. بعضی از لژیونرها هم قول داده اند در اردوی بعدی به تیم ملحق شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تمرکز تیم ملی هندبال برکارهای دفاعی، نظر مثبت فرناندز روی لژیونرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرکز تیم ملی هندبال برکارهای دفاعی، نظر مثبت فرناندز روی لژیونرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید