جدیدترین دستاورد دولت نجات ملی یمن در مبارزه با کرونا

به گزارش وبلاگ بانیما، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از جدیدترین دستاورد دولت نجات ملی یمن در مبارزه با شیوع بیماری کرونا اطلاع داد.

جدیدترین دستاورد دولت نجات ملی یمن در مبارزه با کرونا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بانیما، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن طی پستی در توئیتر، در راستای تداوم کوشش جنبش انصارالله در مقابله با شیوع کرونا در کشور، از فراوری دستگاه های تنفس مصنوعی به صورت بومی اطلاع داد.

وی نوشت: به لطف خداوند، چند دستگاه تنفس مصنوعی ساخت یمن، در مرحله استفاده آزمایشی قرار گرفته اند و ما امیدواریم که وزارت بهداشت، به زودی موفقیت این آزمایشات را اعلام کند.

محمد علی الحوثی در پستی دیگر در توئیتر نوشت: یمنی ها از ابتدای تاریخ، مردانی صنعت گر بودند و توانایی و شایستگی لازم برای ابداع و نوآوری را دارند.

پیشتر، طه المتوکل وزیر بهداشت در دولت نجات ملی یمن در گزارش مقابل اعضای مجلس درباره اقدامات اجرا شده برای پیشگیری از شیوع کرونا در این کشور اطلاع داده بود که فرایند فراوری دستگاه های تنفس مصنوعی به طور بومی شروع شده است.

وی تاکید نمود که تنها 200 دستگاه تنفس مصنوعی در کشور و در اختیار دولت صنعاء بوده اما این عدد طی کمتر از دو هفته به 400 عدد رسیده است و یمن دست کم باید به 1000 دستگاه تنفس مصنوعی مجهز گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "جدیدترین دستاورد دولت نجات ملی یمن در مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین دستاورد دولت نجات ملی یمن در مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید