جلسه مشترک قرارگاه صیانت از ارتفاعات جنوبی با دادستان مشهد برگزار گردید ، تغییر کاربری ارتفاعات جنوب به فضای سبز

به گزارش وبلاگ بانیما، قرارگاه صیانت از ارتفاعات جنوبی مشهد در پستی اینستاگرامی از تصویب تغییر کاربری این اراضی به فضای سبز اطلاع داد.

جلسه مشترک قرارگاه صیانت از ارتفاعات جنوبی با دادستان مشهد برگزار گردید ، تغییر کاربری ارتفاعات جنوب به فضای سبز

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ بانیما، قرارگاه صیانت از ارتفاعات جنوبی مشهد در پستی اینستاگرامی از جلسه مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال با نمایندگان سمن های محیط زیستی و اعضای این قرارگاه اطلاع داد.

در پست اینستاگرامی این قرارگاه آمده است:

در این جلسه ابهاماتی پیرامون مشخص تکلیف قطعات سه تا 6 بزرگراه، صحبت های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مبنی بر ساخت قسمت انتهایی بزرگراه جنوبی در منطقه خلج، زمین خواری و پیگیری مسائل روستایی مطرح شد.

همچنین در این جلسه مقرر شده است تا قرارگاه صیانت از ارتفاعات جنوبی مشهد در جلسه ای تخصصی با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی به آنالیز تخلفات احتمالی در این ارتفاعات بپردازند.

همچنین این قرارگاه تصویری از مصوبات این جلسه را منتشر نموده است که تأکید بر تغییر کاربری اراضی ارتفاعات جنوبی مشهد به فضای سبز دارد.

در این بند از مصوبات جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال آمده است: درخصوص حفظ ارتفاعات جنوب شهر مشهد برابر منویات رهبر انقلاب مصوب شد ضمن تأکید بر مصوبه شصت و نهمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال مصوب اسفندماه 1396 مبنی بر حفذ کاربری ترافیکی این اراضی و پیگیری جدی آن توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان، همه دستگاه ها زمینه حضور و استفاده مطلوب مجاوران و زائران حضرت ثامن الائمه (ع) را مهیا نمایند. کلیه تمصمیات دستگاه های اجرایی راجع به این پهنه از اراضی با رویکرد ایجاد و تثبیت فضای سبز و تفریحی باشد.

دادگستری خراسان رضوی هنوز به این تصویر واکنشی نشان نداده و آن را تکذیب یا تأیید ننموده است. کوشش های خبرنگار وبلاگ بانیما برای ارتباط با درودی، دادستان مشهد و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری خراسان رضوی به نتیجه ای نرسید. به محض پاسخ از سوی دادگستری، واکنش این نهاد در وبلاگ بانیما منتشر می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جلسه مشترک قرارگاه صیانت از ارتفاعات جنوبی با دادستان مشهد برگزار گردید ، تغییر کاربری ارتفاعات جنوب به فضای سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه مشترک قرارگاه صیانت از ارتفاعات جنوبی با دادستان مشهد برگزار گردید ، تغییر کاربری ارتفاعات جنوب به فضای سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید