دنیا نجاتی: جام باشگاه های آسیا می تواند سکوی واقعی شناخت بازیکنان باشد

به گزارش وبلاگ بانیما، سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان می گوید: مسابقات جام باشگاه های آسیا می تواند سکوی واقعی شناخت بازیکنان و راهی برای لژیونر شدن شان باشد.

دنیا نجاتی: جام باشگاه های آسیا می تواند سکوی واقعی شناخت بازیکنان باشد

مریم دنیا نجاتی با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی وبلاگ بانیما گفت: خوشبختانه فرایند آماده سازی خوبی را پشت سرگذاشتیم و مسئولان شهر و باشگاه مان هر نوع حمایتی که قرار بود را از ما انجام دادند.اردوی 10 روزه که در تهران به همت مسئولان فدراسیون و خانم عرب مدیر تیم مان رخ داد، به ما یاری بیشتری کرد.

وی اضافه نمود: یک بازی تدارکاتی انجام دادیم و امروز هم قرار است بازی تدارکاتی دیگری با تیم بادرود تهران انجام دهیم. ای کاش بازی تدارکاتی با تیم ملی بزرگسالان لغو نمی شد تا به ما در پوشش نقاط ضعف و قوت یاری کند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان ضمن تشکر از هیئت تهران برای بازی تدارکاتی با شاگردانش اظهار داشت: هیئت تهران هفته گذشته با ما بازی کرد که خیلی از آنها تشکر می کنم. درحال حاضر تیم در آمادگی 70-80 درصدی است و امیدوارم با بازی تدارکاتی آخری که انجام می دهیم نقاط ضعف دیگر تیم قبل از اعزام به مسابقات جام باشگاه های آسیا شناخته گردد.

وی با اشاره به برنامه برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: نخستین بازی ما روز 16 آبان ماه با تیم بنیادکار ازبکستان است، روز 19 آبان ماه با تیم گوالاکام هند بازی می کنیم و 21 آبان ماه هم باید با نماینده تیم اردن مصاف کنیم که همه تیم های پرقدرتی هستند.

دنیا نجاتی ادامه داد: بازی های حریفان مان را در مسابقات جام ملت های آسیا دیده ایم. سطح فوتبال ازبکستان از ما بالاتر است. هشت ملی پوش در ترکیب تیم بنیادکار است. هند هم همان تیم قهرمان شان است و اردن هم سال های سال سرمایه گذاری نموده است.

وی رقابت در جام باشگاه های آسیا را میدان بسیار سختی ارزیابی کرد و گفت: تمام کوشش مان را می کنیم که بتوانیم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم. دوسوم تیم مان و بعلاوه کادر فنی مان کاملا بومی شهر سیرجان هستند که همه اینها نشان می دهد تیم فوتبال شهرداری سیرجان در چند سال گذشته چقدر به ساخت تیم پایه اهمیت داده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان ابراز امیدواری برای بهره گرفتن از بازیکنان جوان و باتجربه و نمایش نو در فوتبال آسیا، گفت: بازیکنان باتجربه ای مثل افسانه چترنور خانم گل لیگ و شبنم بهشت را در اختیار داریم و امیدوارم نیروی جوانی بازیکنان در کنار بازیکنان بزرگ و باتجربه بتواند نمایش نوی از فوتبال بانوان در آسیا باشد. از طرفی مسابقات جام باشگاه های آسیا می تواند سکوی واقعی برای شناخت و باز شدن راه بازیکنان برای لژیونر شدن باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دنیا نجاتی: جام باشگاه های آسیا می تواند سکوی واقعی شناخت بازیکنان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیا نجاتی: جام باشگاه های آسیا می تواند سکوی واقعی شناخت بازیکنان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید