حاشیه نشینی و سکونت گاه های غیررسمی معضل اصلی مردم بومهن است

به گزارش وبلاگ بانیما، امیرالله حقیقی پیش از ظهر دوشنبه در شورای اداری پردیس طی سخنانی گفت: پردیس شهر جدید و مهاجرپذیری است و چشم انداز جمعیتی آن در آینده بین 650 تا 700 هزارنفر است.

حاشیه نشینی و سکونت گاه های غیررسمی معضل اصلی مردم بومهن است

وی اضافه کرد: شهرستان پردیس دارای بافت اجتماعی بسیار متفاوت است و در ایجاد شهرهای جدید باید ساختار فرهنگی و اجتماعی آن توجه کرد.

فرماندار پردیس گفت: شهر جدید پردیس نیازمند نگاه ویژه مسئولان در بخش فرهنگی و اجتماعی است، بومهن هم شهری مهاجر پذیر بوده و حاشیه نشینی و سکونت گاه های غیررسمی هم یکی از مسائل این شهر است.توجه به آسیب های اجتماعی در شهرستان پردیس باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بارگذاری جمعیت در شهرستان پردیس برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی را می طلبد و تاکنون 6 جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی در شهرستان پردیس برگزار شده که بالغ بر 60 مصوبه داشته است.

نماینده عالی دولت در پردیس اضافه کرد: اورژانس اجتماعی شهرستان پردیس نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است، اکنون 99 درصد ادارات مستقر در شهرستان پردیس در ساختمان های استیجاری مشغول خدمات رسانی هستند و 85 درصد مساحت شهرستان پردیس در عرصه محیط زیست واقع شده است و این وضعیت، شرایط را برای سرمایه گذاران در بخش های ورزشی و صنعتی سخت نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حاشیه نشینی و سکونت گاه های غیررسمی معضل اصلی مردم بومهن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه نشینی و سکونت گاه های غیررسمی معضل اصلی مردم بومهن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید