حامد لک درپی وقت تلف کردن بازی نبود

به گزارش وبلاگ بانیما، ساکت الهامی که به جای رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی درجمع خبرنگاران حاضر شده بود، ادامه داد، من در آخر بازی ندیدم که لک وقت کشی کند.

حامد لک درپی وقت تلف کردن بازی نبود

وی اضافه نمود: البته من کاری به حامد لک و یا بازیکن دیگری ندارم، اما این بازیکن سال های قبل در تیم نساجی بوده وزحمت کشیده و بعد از آنکه ازاین تیم تیم می رود، خوب نیست علیه او فحاشی گردد.

مربی تیم ماشین سازی تبریز افزود، هنوز بازی امروز شروع نشده بود، تماشاگران تیم نساجی بدترین الفاظ را به لک گفتند، واقعا حیف تماشاگران و طرفداران قائمشهری است، این مردم پاک ترین و صادق ترین مردمان ایران هستند.

الهامی با بیان انیکه لک مصدوم بود و وضعیتش برای بازی امروز به طور دقیق معلوم نبود، گفت: حامد لک در بازی با استقلال مصدوم شد و اگر مصدوم نبود دروازه بان ذخیره مان را آماده ورود به زمین نمی کردیم و این طور نبود که بخواهد وقت تلف کند.

موقعیت های ماشین سازی بیشتر از نساجی بود

مربی تیم ماشین سازی درادامه از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد وگفت، امروز خوشحالم که بعد از 2 سال به قائمشهر آمدم و در جمع مردم خوب این شهرستان بازی کردیم، هرچند بازی کردن در خانه نساجی کار سختی است.

الهامی گفت، که دو تیم در شرایطی مساوی بازی را شروع کردند که پا به پای هم بازی می کردند. هرچه از بازی گذشت تیم ما بازی را در دست گرفت و موقعیت های ما بیشتر از حریف بود.

وی ادامه داد: موقعیت هایی که نساجی به دست آورد با توجه به جو استادیوم بود. خیلی با برنامه تر و منظم بازی کردیم. با توجه به اینکه 3-4 بازیکن مان را به خاطر مصدومیت نداشتیم. به بچه ها خسته نباشید می گویم ولی ناراحتیم که 3 امتیاز را کسب نکردیم. این را هم بگویم که نساجی با طرفدارانش همواره نساجی است.

تیم ماشین سازی تبریز درچارچوب هفته ششم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور آدینه شب برابر میزبانش نساجی مازندران به تساوی بدون گل دست یافت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حامد لک درپی وقت تلف کردن بازی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامد لک درپی وقت تلف کردن بازی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید