خبرنگاران ابتلای بچه ها به کرونا در جهرم افزایش یافت

به گزارش وبلاگ بانیما، شیراز-خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: آمار ابتلا به کرونا در این شهرستان در حالی رو به افزایش است که درصد نسبتاً زیادی از مبتلایان جدید از بچه ها و سالمندان هستند و احتمال افزایش تعداد بیماران بستری، خطری است که جهرم را تهدید می نماید.

خبرنگاران ابتلای بچه ها به کرونا در جهرم افزایش یافت

دکتر محمد رحمانیان چهارشنبه اضافه کرد: 10 کودک جهرمی فقط در یک هفته اخیر به کرونا مبتلا شده اند و افزایش آمار ابتلای بچه ها نگران نماینده است.

وی گفت: بچه ها به واسطه تماس بیشتری که با اجسام و محیط دارند به آسانی در خطر ابتلا به این بیماری هستند و می توانند از دسته ناقلان بی علامت به حساب آیند.

وی گفت: از خانواده ها تقاضا داریم تا آنجا که می توانند از بردن بچه ها خود به محیط های مختلف خودداری نمایند.

به گفته وی با توجه به نامشخص بودن ماندگاری این ویروس در محیط زندگی و جامعه، بهترین راه برای کنترل و پیشگیری از این ویروس تغییر الگوهای رفتاری است.

وی توضیح داد: مردم باید این موضوع را قبول نمایند که روال زندگی مانند پیش نیست و کاهش دورهمی ها، میهمانی ها و عدم حضور در تجمعات مهم ترین اقدام برای مقابله با کرونا ویروس است.

بر اساس این گزارش، در یک هفته اخیر 10 کودک 2 تا 6 سال در جهرم به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد چهار نفر دو و سه ساله بوده اند.

شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری از جنوب شرق شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ابتلای بچه ها به کرونا در جهرم افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ابتلای بچه ها به کرونا در جهرم افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید